pffffffffffffffffffff jeetje, ik kreeg echt de schrik van mijn leven gister.
pascal krijgt de fles. niks aan de hand.
in mum van tijd is de fles leeg. omdat hij zo snel drinkt (15 minuten met een 150 ml fles) doen we vaak johannes brood pitmeel erbij, dan wordt de voeding iets dikker.
nu was pascal klaar met de fles, zit lekker op mijn schoot, uit te buiken.
en opeens verslikt hij zich, smoorde er bijna in.
om de mond helemaal blauw, de neusbrug tot tussen de ogen toe helemaal blauw.
ik bleef op t moment heel rustig.
heb heb op de buik op mijn benen gelegt. tussen de schouderbladen geklopt. dat hielp niet. toen heb ik hem hard in het gezicht geblazen. toen schrok hij, hoeste, en kwam piepend weer op adem.
hij is zeker nog een kwartier blauwig geweest. pas later flipte ik even.
de meest vreselijke scenario's gingen door mijn hoofd. bah bah bah. bij elk piepje dat hij nu maakt, hang ik weer aan t plaffond. dat vertrouwen moet even terug keren denk ik.
smooty
pascal krijgt de fles. niks aan de hand.
in mum van tijd is de fles leeg. omdat hij zo snel drinkt (15 minuten met een 150 ml fles) doen we vaak johannes brood pitmeel erbij, dan wordt de voeding iets dikker.
nu was pascal klaar met de fles, zit lekker op mijn schoot, uit te buiken.
en opeens verslikt hij zich, smoorde er bijna in.
om de mond helemaal blauw, de neusbrug tot tussen de ogen toe helemaal blauw.
ik bleef op t moment heel rustig.
heb heb op de buik op mijn benen gelegt. tussen de schouderbladen geklopt. dat hielp niet. toen heb ik hem hard in het gezicht geblazen. toen schrok hij, hoeste, en kwam piepend weer op adem.
hij is zeker nog een kwartier blauwig geweest. pas later flipte ik even.
de meest vreselijke scenario's gingen door mijn hoofd. bah bah bah. bij elk piepje dat hij nu maakt, hang ik weer aan t plaffond. dat vertrouwen moet even terug keren denk ik.
smooty