blauw!!!!!!!!!!!!!!

pffffffffffffffffffff jeetje, ik kreeg echt de schrik van mijn leven gister.
pascal krijgt de fles. niks aan de hand.
in mum van tijd is de fles leeg. omdat hij zo snel drinkt (15 minuten met een 150 ml fles) doen we vaak johannes brood pitmeel erbij, dan wordt de voeding iets dikker.
nu was pascal klaar met de fles, zit lekker op mijn schoot, uit te buiken.
en opeens verslikt hij zich, smoorde er bijna in.
om de mond helemaal blauw, de neusbrug tot tussen de ogen toe helemaal blauw.
ik bleef op t moment heel rustig.
heb heb op de buik op mijn benen gelegt. tussen de schouderbladen geklopt. dat hielp niet. toen heb ik hem hard in het gezicht geblazen. toen schrok hij, hoeste, en kwam piepend weer op adem.
hij is zeker nog een kwartier blauwig geweest. pas later flipte ik even.
de meest vreselijke scenario's gingen door mijn hoofd. bah bah bah. bij elk piepje dat hij nu maakt, hang ik weer aan t plaffond. dat vertrouwen moet even terug keren denk ik.

smooty

Tjee zeg wat een schrik he.......
Weet wat je dan doormaakt floortje is toen eens bijna gestikt in eens stukje ananas.
Lipjes ook blauw en een uiteindelijk op d'r kop gehouden en tussen de schouders geklopt.
Ik bleef toen ook heel rustig maar daarna poeh hee heb gejankt niet normaal zeg..........

OHH DAT IS ZEKER NIET FIJN.
Ik had gisteren ook iets raars.Toen ik Juliaan uit bed wilde halen.
Hij was zo diep in slaap dat hij geen enkele bewegig maakt tedens het optillen ik vond zo ENG.

So dat is schrikken! wat goed dat je so rustig bleef en dat in het gezicht blazen wist ik niet, maar ga ik wel onthouden!
Noa verslikt zich weleens bij de fles en heb haar 1x op haar kop moeten houden, maar gelukkig niet dat ze blauw werd.

Nu weer lekker genieten!!

liefs

@ emilce; whaaaa dat lijkt me ook eng!!!!! duurde het lang voor hij wel bewoog?

pascal drinkt vaak erg gulzig, en als we dan even de fles er uit halen voor een pauze, krijst ie alsof hij bang is dat we het zelf opdrinken. nou, brrrrrrrrrrr echt niet, vies smaakje hoor die nutrilon onmio.
maar verslikken na de voeding was nieuw.
hopelijk ook gelijk de laatste keer.
van dat blazen heb ik ooit ergens gelezen. en ja, je doet echt alles wat in je opkomt denk ik.
ik merk dat ik nog steeds wat gespannen ben als ik pascal nu de fles geef. vooral de nachtfles, omdat hij dan nog wat suffig is.

groetsels
smooty

Terug
Bovenaan