blauwe aders op borsten.

Hallo dames.
Ik heb een vraagje. Ik had 8 september ongi moeten worden. Ben nu 31/2 week overtijd, maar tot nu toe nog niet positief gestest.
Ik heb nu de laatste week erg last van mijn tepels en er lopen blauwe aders overheen die er eerst niet waren. Kan het nu zijn dat ik toch zwanger ben? Of heb je dit ook in andere gevallen. Ik voel mijn voor de rest o.k alleen een beetje labiel.
Ik wordt er best onzek van allemaal. Het liefst wordt ik nu maar gewoon ongi dan weet ik waar ik aan toe ben. Ik denk elke keer ongi krampen te voelen, maar er is geen spoortje bloed te bekennen.
Heeft iemand hier ervaring mee.
Groetjes van mij.

hoi petra,
 ik weet niet wanneer je voor het laatste getest had ,maar na 3,5 week kan je het zeker nog is proberen.
En dan zou ik een cb halen die zijn goed te vertrouwen.
Hoop voor je dat je zwanger bent.

groetjes bianca

Hoi Petra,
Ook ik ben zo labiel als het maar zijn kan, en ik heb ook blauwe aders over mijn
borsten lopen die ik nooit eerder had.
En ik ben toch echt zwanger!! Dus ik heb goede hoop voor je.
En idd de cb test is het meest duidelijk.
Succes
Liefs Melanie

hoi Petra,

jouw verhaal over de blauwe aders is zeer herkenbaar! Was voor mij ook een teken dat ik wel eens zwanger kon wezen! en ik had gevoeliger borsten en verder totaal nergens last van. En ja hoor mijn test was hartsikke positief! ik zou gewoon nog een keer testen met een cleur-blue die is namelijk erg betrouwbaar! ik hoop voor je dat je hartsikke zwanger bent!

groetjes,

goudzoekster
6 wk en 3 dg

Hallo

Wil je niet ontmoedigen maar ik heb al weken blauwe aders en gevoelige borsten maar heb nu al 3 negatieve testen gehad. Kan natuurlijk ook gewoon je lichaam zijn die van slag is en maar niet ongesteld wil worden

Groetjes Marjolein
PS ik hoop wel dat je zwanger bent natuurlijk.

hoi, grappig, ik heb net een berichtje geplaatst of je je eigen zo voor de gek kan houden, ik heb geen blauwe adertjes , maar wel gevoellige tepels, misselijk, buikloop, niet erg blij en nog wat vage dingen, ben 18 dagen overtijd..over 2 dagen gaan we testen, voor het weekend...spannend hoop dat we lekker zwanger zijn !!

Terug
Bovenaan