blauwe aders

Goedemorgen iedereen,

Alle zwangeren van harte! Ga er lekker van genieten.
Iedereen die rond zijn NOD zit. Sterkte met wachten en natuurlijk succes met het testen. Hopelijk een goed resultaat!!!

Heb een vraagje. Volgende week de 12e is mijn NOD. Sinds een week heb ik echt veel blauwe aders over mijn borsten lopen. Zelfs mijn man had ze nog nooit zo gezien. Verder zijn mijn borsten een beetje gevoelig, maar niet overdreven anders. Vanochtend en gisteravond had ik daarbij ook spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Normaal heb ik niet echt last van menstruatieklachten. Weet het nu even niet meer. Wie o wie kent dit soort verschijnselen????

Voel me verder prima, op wat vermoeide dagen na. Er zijn nog een aantal dagen wachten voor mij, alleen wordt ik nu toch wel weer wat gespannen of het dit keer raak is. Slopende business al zeg ik het zelf ...

Moet gewoon nog iets kwijt. Was vanochtend bij de dokter en -heb ik weer- heb ik een inwendige schimmel. Joepie! Verder niets ernstigs, maar de dokter zei wel dat we toch echt wel een jaar aan moeten houden om zwanger te worden. Nou dan zijn we bijna halverwege. Voor mijn gevoel is iedereen in onze vriendenkring met de eerste wip zwanger - om het maar plat te zeggen. Lief bedoeld van de dokter, werd er alleen niet echt vrolijk van.

Zijn er ladies dit herkennen???

Roos

Hoi Roos,
Lastig die klachten.
Wil je geen valse hoop geven maar gevoelige borsten is natuurlijk een teken en schimmel is een teken van verminderde weerstand en steekt ook vaak de kop op bij zwangerschap.

Maar als de huisarts daar al niets over zegt dan zal het waarschijnlijk nog een ronde langer duren voor je.

Balen.

Succes en ik hoop dat je snel van de schimmel af bent!
Ik heb er op dit moment ook last van. (gelukkig aan de buitenkant en het is bijna over)Maar het is wel vervelend.

Liefs Bieb.

hoi Roos,
Mijn nod is ook de 12e. De enige klacht die jij hebt en die ik ook heb is dat ik ook spierpijn heb aan de binnenkant van je benen. Maar dit heb ik vaker gehad dus hoeft niet te duiden op een zwangerschap. Ik heb wel sinds een paar dagen last met avondeten. Na een paar happen krijg ik krampen in mijn buik??? Maar dit kan ook met irritatie vd buik zijn. Vanaf wanneer zouden we kunnen testen Roos? Ik kan bijna niet wachten tot de 12e!

Hoi Bieb en Marielle,

Doe even een combi-reactie terug.

Bieb
De dokter gaf wel aan dat het kan horen bij een zwangerschap, maar dat zegt helaas niets over of ik op het moment wel of niet zwanger ben. Krijg geloof ik zetpilletjes en dan moet dat gedoe van binnen snel over zijn. Gelukkig valt de jeuk wel mee want dat is echt genant als dat vaak en veel overdag gebeurd. Zullen mijn collega's wel gaan denken... Er zijn hier bijna alleen maar vrouwen en als je in een zwanger wordende leeftijd bent (29) wordt je achtervolgd met argusoogjes uit iedere kamer. Wel geinig...
Op het moment zit ik in ronde 5 - heb mijn zenuwtjes beter onder controle dan de eerste keren, blijft echter altijd spannend. Lees me mottig op internet naar medeslachtoffers (als je het zo kunt zeggen).
Hopelijk is jouw schimmel snel verdwenen.

Marielle
Klopt dat de spierpijn aan de binnenkant niet echt een zwangerschap hoeft te zijn. Maar ja als je ergens op hoopt .... Ons lichaam is maar een raar en complex iets. Vreemd die krampjes in je buik bij het avondeten. Heb zelf helemaal nog niets van echte misselijkheid of buikpijn meegekregen in mijn rondes, kan je helaas geen tips geven.

Testen ben ik voorzichtig mee hoor, ondanks dat ik barst van de spanning. Vorige ronde dacht ik dat het gelukt was omdat mijn ongi 2 dagen uitbleef terwijl ik altijd stipt ben. Ben al sinds vorig jaar november met de pil gestopt, dus op regel komen is voor mij dacht ik niet meer aan de orde. Was na het stoppen nog steeds stipt. Daarna kreeg ik een ongi die very slow op gang kwam en erg kort was naar mijn idee. Heb toen maar geconcludeerd dat ik neit zwanger was. Na ongeveer 1 week na mijn ongi alsnog getest om eventueel innesteling uit te sluiten en het was inderdaad negeatief. Hoe lastig ik het ook vind, probeer in ieder geval 4-7 dagen na mijn NOD te wachten. Tenzij ik natuurlijk morgen gierend boven de pot hang - grapje hoor.
Zou als ik jou was niet te snel testen. Dat voorkomt een teleurstelling indien het niet is gelukt of als je te snel test. Maar als jouw kwalen super toenemen dan ehhh kun je natuurlijk ook direct ergens na je NOD testen.
Succes met wachten .....

Speak to you soon
Roos

Yep, bij mij op mijn werk en in de familie zijn ze ook allemaal in een wip zwanger. O, het was nog helemaal niet de bedoeling, zeggen ze er dan nog bij. Heel fijn, als je zelf in ronde 5 zit. Maar soms denk ik ook wel in een wip zwanger, wie zegt eigenlijk dat dat echt zo is? Wie zegt dat ze het daarvoor nog braaf met de pil en of condoom deden? Misschien overdrijven ze een beetje.

Hoi Martine,

Tja daar heb je ook weer gelijk in. Niemand zal ermee te koop lopen als ze toch al wel een tijdje bezig zijn.
Maar goed. Klaag nog niet, want ronde 5 is gezien de gemiddelde tijd helemaal niet zo lang.
Leef wel mee met iedereen die al meer dan een jaar of jaren bezig zijn.

Zat jij nu ook in ronde 5?

Roos

hoi Roos en Martine,
Bij ons in de vriendenkring zijn we heel open over hoelang het heeft geduurd. Er zijn een aantal die binnen 3 maanden zwanger waren maar ook een aantal waarbij het langer heeft geduurd of nu nog steeds bezig zijn(2 jaar, 1 jaar, 10 maanden etc.) Dus het gemiddelde zal inderdaad 9 maanden zijn. We moeten geduld hebben al wordt dat steeds moeilijker nu we bijna een jaar bezig zijn.

Marielle

hoi hoi mij NOD is ook de 12e en heb ook na mijn eisprong kleine krampjes in mijn buik en ook na het avond eten moet ik af en toe rennen naar de wc niet normaal dus
verders plas ik heel veel en mijn urine sorry hoor is heel donker heb jij dat ook?
normaal nooit

nou meis we wachten nog ffies op de 12e en hopen dat het raak zal zijn

liefs sylvia

Terug
Bovenaan