'blauwe' borsten

Hai meiden,

Ik ben nu 25 weken zwanger en ik heb nu ongeveer een week een soort blauw/paars/rode plekken aan de onderkant van mijn borsten. Geen striemen maar vlekken. Het doet ook geen zeer.
Ik vind het wel gek want ik ben geleidelijk aan van een volle A naar een kleine B gegaan dus erg veel zijn mijn borsten niet gegroeid. Maar misschien heeft het daar helemaal niets mee te maken.

Hebben meer hier last van?

Liefs
 
Nee dat ken ik niet... Toen ik je titel las dacht ik dat je misschien blauwe tepels bedoelde, die heb ik bij tijden nl wel; echt donkerblauw paars zijn ze dan en PIJNLIJK!!!

Als t aanhoudt zou ik het wel even aan de vk laten zien misschien...
 
Het enige dat ik herken uit mijn zwangerschappen is dat je de aderen op/in mijn borsten erg goed zag. Maar dat waren meer lijnen dan vlekken. Misschien bedoel je dat? Anders ??????
 
Misschien zijn t inderdaad een soort van (tijdelijke?) spatadertjes? Gesprongen aders omdat ze gegroeid zijn? Dat hoeft niet veel te zijn, het verschilt natuurlijk per lichaam wat veel groei of weinig groei is. Feit is wel dat ze in betrekkelijk korte tijd gegroeid zijn en misschien is dit jouw reactie daarop. Je vk zal het wel zeker weten, als je het eng vind misschien ff bellen?
 
Ik heb er verder geen last van ik vind het alleen zo vreemd. Blauwe tepels heb ik niet en ik heb ook geen pijn aan mijn borsten of tepels.

Het zijn geen aders, ik vind het er in ieder geval niet uitzien als aders. Op mijn buik en aan de boven en zijkant van mij borsten zie ik mijn aders wel lopen, 'gewoon' blauwe lijnen, maar onder mijn borsten ziet het er echt heel anders uit, maar niet zoals ik bij andere zwangeren wel heb gezien bijvoorbeeld op de buik.

Misschien dan toch een keer vragen aan mijn vroedvrouw inderdaad.

Liefs
 
Haii dames, ik ben nu bijna 21 weken zwanger, sinds ik 18 weken zwanger ben zijn zien mijn borsten er heel 'blauw uit'
Het lijkt alsof ik blauw ben geslagen, volgens mijn vriend is dit normaal maar ik vind het wel zoo anders uitziet... Iemand verstand /ervaring mee
 
Terug
Bovenaan