Blauwe dr Brown fles

Hoi allemaal!

Ik heb een vraag en misschien kunnen jullie mij hier antwoord op geven.

Ik heb met mijn babyshower de blauwe startersset dr. Brown flessen gekregen.

Nu wou ik deze voor de 1e keer schoonmaken en bij het uit elkaar halen vond ik blauwe schijfjes. Deze zitten boven op het ventiel (rietje) in de blauwe dop, onder de speen. Er staat op do not discard. Maar wat het is geen idee.. Ik dacht een dopje maar er zitten ook 2 normale doppen bij.
Help deze mama to be ??
 
Zijn dat niet de plaatjes die in je fles kunt doen zodat hij niet lekt als je een volle fles mee hebt? :)
Geen idee of het die schijfjes zijn hoor die je bedoelt haha, maar die zitten er wel bij!
 
Hi,

Wat een ‘normale’ dokter Brown fles heeft:
(Van onder naar boven)
Fles, ‘rietje’, ventiel, afsluitring, speen, dop.
Als je nog meer onderdelen dan dit hebt, dan geen idee wat het is ?
 
Klopt had ik ook. Ik heb ze weggegooid maar bewaren is wel handig. Net wat hiervoor gezegd werd, als je een fles gevuld met water meeneemt kun je die er tussen doen voor het lekken. In de luiertas stond het gelukkig rechtop.. maar nu wil ik nog wel eens een ander tasje meenemen waar het niet zo stabiel in staat? dus was het nu wel handig geweest haha. Tijdens voeden de schijfjes er wel uit laten ?
 
Wij gebruiken deze schijfjes (die wij flippo noemen haha) om de kunstvoeding te schudden bij het klaarmaken. Anders had ik overal melk zitten tijdens het schudden.
 
Terug
Bovenaan