blauwe handjes

Hoi,

het komt inderdaad wel eens voor dat ze blauwe handjes hebben. Komt soms door iets verkeerd gelegen te hebben of door kou. Meestal als ze de handjes weer bewegen worden ze vanzelf weer roze en warm. Uiteraard moet je met dit weer soms handschoentjes aan doen, mauwen over handjes of ze lekker in de wandelwagen zak doen. Al zijn de hummels vaak erg bewegelijk en wil dit niet lukken.

Hoe dan ook, als je weer thuis bent lekker warm wrijven of ze met iets laten spelen.
Zelf hebben de kinderen er weinig last van. Als je in de gaten houd dat hun nekje lekker warm is dan is het prima en met naar buiten gaan het voorhoofdje warm houden.

De handjes vallen er gelukkig niet zo snel af!

Esmé mv Kay

hoi hoi

nou   je zou raar staan te kijken als ze er ineens af vallen............

maar hier nog eentje met koude handjes... vaak als ze stil ligt en moe is....
of als ze geslapen heeft en haar handjes liggen boven de dekentjes dan zijn ze ook wel eens een beetje blauw.. vroeg me idd ook al eens af of dat erg is...( we hadden haar hiervoor ongebakerd dus had ze ze altijd warm liggen,,,,,)

dus als meer meiden dit herkennen......

liefs tobi

Ja hoor!
Stef heeft ook altijd koude handjes.
Hij heeft er zelf echter helemaal niks van en ze zijn meestal heel snel
weer warm. Ik maak me dus absoluut geen zorgen.

Liefs Annet

Mijn zoon had het ook...iig tot een maand of 8. Ze handen waren niet perse koud maar wel blauw en zijn voeten ook. Vooral als hij even stil zat , bijvoorbeeld aan tafel. Gaat  vanzelf over...

Tess heeft ook bijna altijd koude handjes als ze wakker wordt, maar als ze verder lekker warm aanvoelen dan is er niets aan de hand.

Sandra mv Nick en Tess

Hier precies hetzelfde verhaal. Het schijnt er allemaal bij te horen. En met een paar warme moederhanden zijn ze snel genoeg opgewarmd toch? Komt helemaal goed.

Terug
Bovenaan