blauwe plek? boter erop

Klinkt mischien raar, maar is wel zo. Mijn kleine brokkenpiloot valt geregeld en ik smeer er dan meteen boter op. Hierdoor wordt het minder blauw en is het snel weg. Vraag me niet hoe het werkt, maar het werkt. Is ook handig, want boter hebben we allemaal in huis toch? (boter, margarine, halvarine werkt allemaal)

groetjes Daan

Blauw oog (mijn blog op de zomer07mamahyve, maandag)

Jaja Vera heeft een blauw oog, nou ja boven haar oog. Zoals jullie weten gaat ons dametje staan aan tafel en nu dus ook aan de bank. op zich geen probleem, zij het niet dat ze erg nieuwsgierig is (van wie ze dat heeft )
Maar goed....vandaag stond ze dus ook tegen de bank heel trots keek ze achterom en ...daar ging ze. Wel eerst met haar billen op de grond en toen rolde ze om BOEM tegen de onderplank van de tafel. Krijsen!!! Ze valt wel vaker, maar dan is het meestal snel over nou nu niet hoor. Best zielig, maar ja hoort erbij.
Meteen maar arnikind gel erop gedaan en nu maar hopen dat het niet echt heel blauw word. Het zijn nu nog 2 rode strepen......

Vandaag is er nauwelijks nog wat te zien, een kleine rode.blauwe vlek, maar je moet goed kijken om het te zien.

Ik gebruik bij bulten en blauwe plekken Arniflor van VSM. Het is groene zalf. Alf mijn dochter valt vraagt ze meteen: "Is het erg genoeg voor de groene zalf?" Hihi.
Maar boter is handig om te weten. Dat is vaak overal aanwezig (ook bij oma enzo).

Bedankt voor de tip.

Groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan