blauwe plek

Hej meiden, zijn jullie misschien bekend met het feit dat je nu sneller blauwe plekker krijgt?
Normaal had ik nooit snel een blauwe plek maar vaak wel na een stootje ofzo een gevoel alsof het erg beurs was. Nu heb ik vorige week m'n knie gestoten en deed niet echt heel erg pijn. Later ondekte ik een ernome blauwe plek die nu nog steeds zwart is na een week!

Vroeg me af of dat bekend is bij iemand....
 
Ik ben iemand die altijd al snel blauwe plekken krijgt.
en soms zo lekker handig om tegen van alles en nog wat aan te lopen / stoten.

Maar mijn tandvlees bloed sneller en ook mijn neus (als je snuit zit er vaak ook iets bloed bij) Dus dat je sneller bloed onder invloed van zwangerschap- kan ik me wel voorstellen.

Wat me wel opviel - is dat kleine wondjes op mijn benen maar langzaam weggaan. Langzamer dan ik gewend ben.

Laten we het maar houden op een van de vreemde bijwerkingen van zwangerschap. Volgens mij niet iets om je zorgen over te maken - maar je kan het altijd noemen bij je verloskundige uiteraard. hoe meer ze weet hoe beter ze je kan begeleiden toch ?

 
haai

nou ik heb altijd al wel van mezelf gauw blauwe plekken maar nu dat ik zwanger ben ook veel sneller en het blijft ook langer dus dat kan wel kloppen!!

groetjes annet
 
Thnx voor jullie antwoorden! Ik heb het ff gevraagd aan de ass van de ha maar was geen zwangerschapsverschijnsel maar zolang het geen pijn doet of iets kan het geen kwaad. Gewoon raar....

Zeker omdat ik juist niet snel blauweplekken heb haha... maar ja zoals bij jullie ook blijkt... je hebt wel meer bloed in je lichaam! Las vandeweek dat ik nu (+31w) 50% meer bloed heb!
 
Terug
Bovenaan