Blauwe plekken e.d.

Afgelopen dinsdag met spoed bij de huisarts geraakt omdat mijn meisje heel hard tegen de deurpost was gevallen. Ik zag de bult gewoon groeien. Zo eng!
Wie van jullie heeft ook al bulten of erger meegemaakt? Het zal helaas niet de eerste zijn, ze worden nu zo onhandig met het lopen en afgeleid worden tijdens het lopen......
Ik zelf heb vroeger ook 3 gaten in mijn hoofd opgelopen door allerlei zaken hihi. Ze heeft het dus niet van een vreemde....

Groetjes

haha.. heel herkenbaar hier.. net even iets te hard "rennen" en een ongelijke steen in de weg over het hoofd zien. Achterom kijken bij het lopen en ergens tegen aan lopen.

Het hoort erbij denk ik maar.

Liefs

T

Das schrikken!

Onze kleine meid is ook heel onvoorzichtig met zichzelf. We zijn al heel wat blauwe plekken, bloed neus en bulten op haar hoofd verder. Ik smeer er "vallen en stoten gel" van VSM op, tenminste als het geen open wond is.

Tot nu toe nog nieet bij de huisarts met haar beland( vanwege een val dan he) maar ben bang dat dat nog wel gaat gebeuren

Hier ook een gezellige hardloper, het heftigste was tot nu toe alle 3 de boventandjes door zijn onderlip, bloed als een rund!! En is een goede week een heel dik lipje geweest....

Voor tandjes door de lip: Raketjes (de ijsjes dus). Ik heb nu standaard een doos in de vriezer.
Ik heb zelf in november bij her Rodr Kruis een kinder EHBO cursus gevolgd, is wel een aanrader hoor!
Je ziet dan wat er allemaal kan gebeuren en je bent wat praktischer voorbereid.

Tja en voor de rest, het gaan waarschijnlijk alleen nog maar méér plekken worden, denk aan straks leren (loop)fietsen, de kleuterschool, gym, rolschaatsen, etcetc.
Blijf vooral rustig en bij twijfel ALTIJD even de arts bellen!

Succes!
X
Evje

Yep, hier ook heel bekend. Maar ja, haar vader was vroeger ook al zo'n doerak, dus dat zal ze wel van hem hebben :)...
Gelukkig ook nog niet bij de HA geweest hiervoor.

Had wel een keer dat ze op het KDV (waar ze toen nog was) naast het kleedje was omgevallen waar ze op zat (gewoon een speelkleed op de grond....). Bult links... 2 dagen later kukelt ze zichzelf over papa's benen van de bank (echte duikvlucht), papa had haar benen maar de grond was dichterbij... Bult rechts.
En dan naar het CB :(.... Gelukkig was de linkse bult weggetrokken en heb ik het KDV de schuld gegeven van de rechterbult :).

Liefs

Terug
Bovenaan