blauwe plekken gevoel

hebben jullie dat ook?

precies onder in de rand van de buik....vlak boven het schaambeen....net of schopt de baby daar heel veel
en als ik op mijn zij lig.....en mn knieen op elkaar en druk mijn knieeen harder tegen elkaar dan voel ik het in mijn liezen...wie herkend dit?

Herkenbaar heb je verder geen klachten vanaf de kuiltjes bij je billen (onderkant rug begin billen) zo naar voren toe,want dan kan het ook zijn dat je wat last hebt van je bekken.
De pijn trekt dan ook door tot in je schaambenen en liezen....

Je gewrichten zitten nu ook wat losser, daardoor kan de boel ook pijn gaan doen.
Ik mag van de cecar therapeut niet meer dweilen, stofzuigen, lang staan en zware dingen tillen. Probeer daar eens op te letten, misschien dat het dan minder wordt.

mm...maar dat zijn juist de dingen die ik wel moet doen....stofzuigen en dweilen...

maar heb denk ik banden pijn...heb namelijk geen last van mn achterkant...dat had ik in t begin van de zwangerschap wel...maar nu totaal niet meer

en aangezien het mijn 4e is...is de boel daar binnen al aardig opgerekt...

Ik heb dat ook een tijd gehad, maar lag vaak op mijn rug, op mijn zij liggen was vervelend. Inmiddels ga ik op mijn zij liggen als ik last heb van dat blauwe plekken gevoel, en dan gaat m'n kindje aan de andere kant van m'n buik liggen en heb ik er niet zo n last mepper van.

Terug
Bovenaan