Blauwe plekken

Hoi,

Heb nu weer iets heel raars...blauwe plekken in mijn lies en schaamstreek...
Ik heb ook veel pijn in mijn onderbuik (soort bandenpijn, vooral als ik me omdraai in bed en op mijn rug lig). Nu heb ik bekkeninstabiliteit dus wellicht dat het door de druk komt van de baby op mijn bekken, maar ik kan er op internet niets over terug vinden.
Herkennen jullie dit?

Liefs, Kirsten
 
Blauwe plekken herken ik niet, misschien komt het door een betere doorstroming. Bij mij is het van onderen helemaal opgezet en tegen het paarse aan. De pijn in mijn onderbuik herken ik wel. Ik heb zelf ook veel last van bandenpijn en met name 's nachts heb ik veel last van een zeurderig gevoel in mijn liezen. Met zitten heb ik er niet veel last van, het voelt een beetje aan als een menstruatieachtig gevoel.
 
Nou dames, ik heb gebeld en moest gelijk naar het ziekenhuis komen. Daar ben ik twee uur geweest en ze hebben allerlei testen (ctg, echo, baarmoedermond opmeten etc). en onderzoeken gedaan. Gelukkig was alles goed, en waren de blauwe plekken een soort verkleuring door de hormonen. Kan geen kwaad en trekt weer weg na de bevalling. Ook waren ze bang dat ik vruchtwater verloor dus een inwendig onderzoek gehad en getest op vruchtwater, wat het gelukkig niet was.

De pijnen komen van de ingedaalde baby, de banden rekken nu extra uit en is dus niks om me zorgen om te maken, wel lastig met slapen maar ben blij dat alles goed is met de baby!
xx
 
Altijd weer prettig als alles goed is. Ik maak me altijd te druk om alles, denk altijd dat er wat is met de baby, dan voel ik haar weer niet. Maar ja, volgens mij voelt iedereen de baby nu minder..

 
Klopt, ik heb dat ook. Voel hem ook minder bewegen, maar dat is dus verklaarbaar rond deze tijd. Ze hebben weinig ruimte...zou er haast claustrofobisch van worden ;-)

Xx
 
ook ik voel hem nu minder en als ik hem voel kan het behoorlijk pijn doe.
We gaan de laatste fase in weer allemaal nieuwe dingetjes die erbij komen waar we over kunnen piekeren of het wel goed is.

sterkte allemaal
 
Terug
Bovenaan