Blauwe wolk! nu nog een naam pfff

JEUHH het is helemaal gezond! (voor zover ze nu bij de 20 wkn echo kunnen bepalen uiteraard)
Alles zit op de juiste plek en alles zit er op en er aan.
Inclusief piemeltje! Ook wij krijgen dus een jongetje.

Helemaal blij en stralen allebei al vanaf gister van oor tot oor.
Geweldig.

Nu hard aan het denken voor een jongensnaam pfff.
Meisjes naam hadden we 2 maand geleden al. Jongensnamen zijn moeilijker te bedenken of niet?

Heeft iemand nog een paar leuke suggesties? we houden van kort stoer en liever niet al te veel voorkomend. T liefst ook op zijn nederlands uit te spreken.

Iedereen een fijn weekend gewenst!! liefs Lisette
 
Ha Lisette,

Wat heerlijk! Gefeliciteerd met de blauwe wolk! En... wat een geluk: straks heb je twee mannen die verliefd op je zijn ;-)

Succes met het bedenken van een naam!

Liefs, Marieke
 
Hoi Lisette,
van harte gefeliciteerd met je zoon! echt leuk!
Wat was het geslacht van je andere kids ook alweer?
Erg alleen he, im een jongensnaam te vezinnen. Vind het super moeilijk. Maar ja, we zien wel wat het gaat worden, we hebben nog even om te kiezen.
groetjes liefs hanneke
 
Onze eerste zoon heet Thomas. Een veel voorkomende naam. Maar aan de andere kant ook weer niet. Er woont maar 1 hier in het dorp met dezelde naam. Ik zou een kijken via google voor babynamen. Zijn genoeg te bedenken. Je kunt daar ook op vinden hoe vaak een naam is gebruikt het vorige jaar. Succes!
 
Gefeliciteerd met je blauwe wolk!! Wij krijgen ook een zoon en met de naam hadden wij geen moeite. Eerder met een meisjes naam dan een jongens naam en bij me dochter hadden we het net andersom.Wij hebben geen nederlandse naam maar wel stoer, kort en krachtig en ook iets wat niet veel voorkomt. Succes in ieder geval...

Liefs
 
Hai Lisette,

Heerlijk voor jullie, een zoon!! Erg leuk kan ik je uit ervaring vertellen ;-)

Korte stoere namen, zal een paar verzinnen:
Lev
Wes
Sen
Twan
Kay
Sven
Lars
Mels
Mats
Sil

???
 
Terug
Bovenaan