Thomas is inmiddels ruim 3 weken oud en maakt het erg goed! We zijn vanmorgen samen voor het eerst lekker wezen "Winkelen", kort natuurlijk maar heelijk genoten samen. Zoon lief slaapt vrolijk door en mijn wereld wordt eindelijk weer een beetje groter na de laatste zware weken voor de bevalling en opstrart problemen na de bevalling. Thomas ontdekt dagelijks wat nieuwd. Waar we eerst hadden dat hij bij onrust naar boven in zijn bed schoof, hebben we nu dat hij naar boven schuift en vervolgens met zijn billen op de dekens gaat liggen met zijn billen en benen in de lucht Ik denk niet dat het goed is voor zijn ruggetje en nekje maar tegengaan lukt niet heeft het al gedaan voordat je er erg in hebt. Ook zuigt hij erg hard bij het leegdrinken van de fles. We zijn al overgestapt van Avent fles naar Difrax. Dit is wel wat beter maar dan nog gaat onze man erg snel. Omdat hij dan ook veel lucht binnenkrijgt laten we hem tussendoor even boeren (hij had vorige week veel last van krampjes). Alleen... wanneer hij op je schouder zit om te boeren doet hij alles behalve boeren. Hij maakt er een heel spel van, zit zijn handjes te vouwen, zijn hoofdje heen en weer te knikken, achteraver te drukken, zich scheef te laten vallen of als hij er klaar mee is gaat hij huilen. Voor ons tekenen om gewoon weer verder te gaan, maar het goede doel : hem extra laten boeren, gaat mooi niet door.
Zijn jullie ook nog zo moe? De bevalling is ruim 3 weken geleden maar ik ga nog steeds 's middags met Thomas even dutten anders hou ik het niet vol. Ook 's avonds lig ik al vroeg op bed. Misschien wil ik ook allemaal teveel
Zijn jullie ook nog zo moe? De bevalling is ruim 3 weken geleden maar ik ga nog steeds 's middags met Thomas even dutten anders hou ik het niet vol. Ook 's avonds lig ik al vroeg op bed. Misschien wil ik ook allemaal teveel