Blazen

A

Anoniem

Guest
Goeie avond allemaal,
Ons  zoontje is nu 6 maanden oud. Hij is ons eerste kindje. Sinds hij 4 maanden is krijgt hij een fruithap en sinds 2 weken nu ook groente. Hij vind dit heerlijk. Tot 3 dagen geleden. Nu spuugt hij telkens zijn eten uit en vind het heerlijk om tijdens het eten te blazen. Weet iemand waarom hij dit zou kunnen doen? Want het is best vervelend als hij steeds aan het blazen is.
Groetjes Mama Mike

Onze dochter is ook 6 maanden en blaast sinds kort ook! Soms in haar eten, als ze genoeg heeft, maar ook als ze gewoon even op schoot zit of gaat slapen en rondkijkt. Ik vind het heel leuk om te zien. Ik denk dat het bij de leeftijd hoort. Ze ontdekken echt alles met de mond. Nu kunnen ze opeens blazen. Helaas ook in het eten, dat lijkt me wel lastig. Zou hij het niet lusten of doet hij het pas als hij genoeg heeft?

PS: Leuke naam Mike. Zo zou ons kindje heten als het een jongen was! Maar het is een hele lieve mooie meid! (hoe moeders toch op kunnen scheppen over hun kinderen he?!)

Dat was hier een fase van een week ofzo. Floor hield er toen ineens mee op. Maar ik weet van mijn oudste dat dit zeker nog eens terug gaat komen, als ze beter kunnen mikken, hihi!
groetjes,
Ruth

Berend (9mnd) doet dat nu ook, ik vind het wel grappig en ben er trots op dat hij alweer iets nieuws kan. Maar het wordt wel een enorme knoeiboel! ha ha.

Hoi,
Kamiel is 9 maanden en kan af en toe ook ineens beginnen met blazen (en dus in het ond spetteren)
Gister las ik in een heel oud opvoed boek de tip om dat langzaam over te gaan op iets minder vloeibaar voedsel.
En er niet te veel aandacht aan te besteden omdat als het niet mag (of als er om gelachen wordt) het alleen maar leuker is...
Weet niet of je er wat aan hebt maarja...
groetjes Leonie

Terug
Bovenaan