bleeeeeeh!!!!! voel me echt niet lekker!!!!iemand tips aub!!

A

Anoniem

Guest
hallo meiden.

ik ben net 3 maanden en ik voel mij echt slechter dan ooit
ik krijg niks binnen en als het toch lukt,heb ik zin om het eruit te gooien,maar het komt niet,en ik heb echt geen kracht,lig allen in bed,voel me echt beroerd.en het is net 3 dagen geleden zo erg geworden daarvoor voelde ik me wel normaal.ze zeggen toch dat je na 3 maanden je gaat stralen en weer goed voelt?nou ik lijkt wel een zombie!!!
hebben jullie dit ook,en hebben jullie mischien tips voor mij wat ik eraan zou kunnen doen?

alvast bedankt,
yos

hoi yos,
ik herken dit wel alleen ik ben 9 weken zwanger(vandaag 1 bezoek bij vk). Ik lust al weken helemaal niets meer. Ik sportte heel veel en as echt een water drinker.
sporten gaat niet omdat ik amper iets kan eten> Zelfs van water walg ik. Alles is zo vies. Ik heb echt constant een vieze smaak in mijn mond. Ik val alleen maar af. Ik begrijp je dus helemaal.Mijn enige hoop is dat ik snel die drie maanden mag passeren en dat mijn ellende minder is.Ook voor jou hoop ik dat je je snel oke voelt want dit gevoel is niet fijn.

kop op!

Veel liefs, Eva

Hoi yos,
Vervelend dat je je zo beroerd voelt.... ik ben heeeel dankbaar dat ik met 9 weken van mijn misselijkheid af was.
ik heb daarvoor de zwangerschapsgranules van VSM genomen. deze hielpen goed tegen de misselijkheid.
heb je al contact genomen met je HA? Je moet zeker opletten voor uitdroging. dit kan ook slecht zijn voor de kleine...

Hopelijk helpt het. Succes ermee!

Groetjes,
Sara

He Hallo dames,

Ik kijk nog zo af en toe is op dit forum. Ben inmiddels zwanger van mijn tweede kindje en heb dus niet zo heel veel tijd om te kijken. Bij de eerste zwangerschap zat ik wel heel veel op het forum.

Ik ben zelf deze zwangerschap ook heel erg misselijk geweest. Ik raad jullie aan om eens te proberen en glas cola te drinken op nuchtere maag. Dit brengt je darmen in balans, tip van mijn verloskundige. Als dit niet helpt kun je aan je huisart ook om medicatie vragen als het echt te gek word. Ik heb dat ook gedaan omdat ik gewoon echt niets meer kan eten en drinken en ik moet zeggen dat dat echt heel erg goed heeft geholpen.

Wens jullie veel succes!
Groetjes Ilona, 37 weken zwanger van 2e kindje.

Hoi hoi,

Ik ben zelf tijdens mijn zwangerschap ook enorm misselijk geweest. De laatste maand kon ik weer een beetje normaal eten en heb ook twee keer in het ziekenhuis gelegen.

Ik kreeg in het ziekenhuis ook de tip om cola te drinken. Ik heb echt liters weggedronken. Toen vond ik het heerlijk. En voor mijn zwangerschap hield ik niet van cola!

Verder heb ik ook medicijnen gehad: Emesafene zetpillen (hielpen mij niet)
Primperan in het ziekenhuis in het infuus (hielp helaas ook niet)
Stemetil zetpillen (hielpen een heel klein beetje)

Waar ik echt wat aan had was acupunctuur. Dat heeft het voor mij draaglijk gemaakt.
De acupuncturiste gaf me nog de volgende tips: gembersiroop door je thee (gember helpt ook tegen misselijkheid), pepermuntjes of pepermuntthee.
En verder nog tabletjes tegen reisziekte.

Heel veel sterkte en succes allemaal

Groetjes Lilian
mama van Amy, 17-12-2006

Ook ik had bij mijn 2e zwangerschap erg veel baat bij
cola drinken op nuchtere maag.
Klinkt raar, maar hielp wel.
ben nu weer 6 weken zwanger, nog niet misselijk maar de cola al
wel in huis gehaald

Veel sterkte!

Groetjes Wanda

Hoi!

Wat bij mij erg goed hielp tegen de misselijkheid was Yakult Light. Als ik die eentje nam dan voelde ik de misselijkheid gewoon wegzakken en het is geen probleem om er meerdere per dag te nemen.

Wat goed helpt als je veel last hebt van het zuur zijn kauwtabletten van Regla Ph, gewoon verkrijgbaar bij de apotheek. Wat ook wel hielp hierbij is een doodgewoon plakje/stukje kaas.

Succes allemaal met de kwaaltjes!

Terug
Bovenaan