bleeeeeehhhhh!!!!

Ben nu alweer zat van vandaag!
Als Jasper er niet is heb ik echt een enorme hekel aan het weekend.
IEdereen gaat wat doen met zn gezin en wij zitten thuis.
Normaal gaat het wel, dan loop ik een blokje met ze of doe een boodschap..maar daar word ik nu ook niet echt vrolijk van!

En dan dat sjacherijnige hoofd van mezelf erbij...hahahaha!
Ach morgen nog en dan is het weer maandag...!

Och meid, ik snap je helemaal! Heb je geen vriendinnen of familie die op de koffie kunnen komen? Dan heb je even wat afleiding misschien.

Hou je taai en hopelijk gaat het weekend voor jou snel om.

Liefs
Ingrid

Kom de dag wel door hoor! Net de hele keuken gesopt en nu nog even koffiezetapparaat ontkalken!

Meeste van mn vrienden zijn vandaag met elkaar aan het skien, dus daar kan ik ook niet terecht helaas!

We overleven het wel...morgen weer een dag. Maar als je zo sjacherijnig bent als ik vanochtend zie ik het even niet meer zitten allemaal.
Hierna nog 2 weekenden alleen en dan is Jasper gelukkig weer thuis!

Dat lijkt me idd ook niet tof hoor.......
Maar je keuken is in ieder geval weer tip in orde.
Fijn dat het "nog maar"2 weekenden zonder je mannetje is......

liefs louise

Hey,
De mijne heeft gister ook weer de hele dag gewerkt,, bleeeeh,, hij was om 5.30 al weg, ik ben naar mn ouders en een vriendin geweest en naar mn zus in het ziekenhuis, alles alleen met de kids, daar baalde ik ook van, tegen de tijd dat we samen thuis waren 21.15 wilde mn man naar bed,,gezellig,,haha
Vandaag laat ik hem maar uitslapen, dus hij is wel thuis, maar doordat hij het zo druk heeft is dat ook niet echt een meerwaarde!!
Nog even meid en dan hebben ze weer wat tijd voor ons,,haha

hahaha...nou 1 voordeel. Was het s middags zo zat dat ik mn keuken maar heb uitgesopt... kastjes van binnen en buiten..heel handig met een pijnlijk bekken en hoogzwanger (NOT!) maar alles is in ieder geval weer schoon.

Zie af en toe ook wel het voordeel van alleen thuis zijn. Verwacht niks van iemand anders en weet dat ik het zelf moet doen of iemand moet vragen. Scheelt een hoop ergernis. Vandaag een betere dag! Vanochtend naar de kerk geweest en bij een vriendin op de koffie en nu heerlijk met mn laptop op de bank!

Terug
Bovenaan