bleeegh misselijk misselijk misselijk

hoi,

Ik ben Elke en ik ben nu 7 weken zwanger. Ik heb al een dochtertje van 20 maanden en ik ben ook  actief op het 1-2 jaar forum.
Sinds deze week ben ik misselijk. Wat een ellendig gevoel is dat zeg. Ik was het helemaal vergeten!
De vorige keer duurde het tot 14 weken ongeveer. Vreselijk idee dat het nog zo lang duurt. Dat rottige gevoel is er ook de hele dag.
Gemeen he, dat wij vrouwen dat door moeten maken. Het is toch ook helemaal niet logisch, zwanger zijn zou juist leuk moeten zijn. Nu kan ik   niet wachten tot de eerste 3 maanden voorbij zijn.

grpetjes Elke

Hey Elke,

Wat vervelend voor je dat je zo misselijk bent!
Ik ben nu bijna 8 weken zwanger en mijn misselijkheid is alweer voor het grootste gedeelte weg! Dus er is nog hoop voor je, ik had er vorige week wel heel veel last van, maar da laatste 3 dagen eigenlijk niet meer.....

Ik heb 2 dagen geleden een echo gehad en alles was goed, dus ik hoop voor je dat het snel weg trekt!

TIP: koop de Seabands, een polsbandje met een drukpunt erin, neemt de ergste misselijkheid weg... Kan je kopen bij bijv. de tuinen voor 12,59 euro

Groetjes, Esther

Hallo Elke,

Grappig, ik heb ook een dochtertje van 20 maanden en ben bijna 7 weken zwanger. Ik ben ook de hele dag door misselijk. Ik kan het gelukkig een beetje wegeten, maar hoop dat het snel over is. Bij Demi (mijn dochterj) helemaal geen last gehad!

Ik hoop voor je dat het snel over gaat!

Groeten Mia

PS was je van het oktober forum van 2006??

Ik herken het. ben nu   7 wkn en 2 dagen en ben me sinds 2 dagen toch een partij beroerd!!! Misselijk en onzettend moe.

Hoop dat het gauw wat beter gaat!!

Sterkte allemaal!!

hoi,

Daar ga ik eens achteraan, dat bandje. Ik geloof nooit zo in zulke dingen, maar voor dat geld wil ik het wel proberen! Ik ben me toch beroerd. Echt veel erger dan bij mijn eerste zwangerschap. Dan krijg ik nu vast een jongetje!
Ik ben gisteren heen en weer gestrompeld van de bank naar mijn bed.
ik heb vanmiddag afgesproken bij een vriendin. Ik wil haar persoonlijk gaan vertellen dat ik zwanger ben, maar het is een uur rijden erheen. Toch ga ik maar moed verzamelen, want als dit voorlopig zo blijft zal ik toch een beetje in beweging moeten blijven.
Ach ik heb nog een uur of 2 om me te bedenken!

Houd moed dames!

En inderdaad ik was/ben van het oktober 2006 forum.

groetjes ELke

OOoh ik herken jullie verhalen heel erg. Ik ben sinds twee dagen ook weer zo beroerd!! De vorige zwangerschap van mijn dochtertje had ik er ook last van, wel tot week 16. Pffff als het nu weer zo gaat, nog tien dus. Op deze manier zal ik inderdaad ook blij zijn als de eerste drie, vier maanden voorbij zijn.
Maar het is ook wel weer voor een goed doel. Dr komen wel weer lieve kindjes van toch?
Sterkte er allemaal mee.

Terug
Bovenaan