bleeh ben zo misselijk

A

Anoniem

Guest
vanmorgen moest mijn ventje er vroeg uit rond een uur of zeven.
en ik heb niet meer kunnen slapen, ik ben zo misselijk wil dadelijk iets halen om te eten, een croissantje of zo wat lekker is want gewoon brood krijg ik niet naar binnen.
heb nog niet getest
had gisteravond een paar minuutjes heel licht maagzuur en vanmorgen weer.
ik weet niet of ik iets verkeerd gegeten heb, maar voel me zo misselijk dat het bijna tegen het overgeven aan zit.
wilde vanmorgen nog niet testen want mijn mopje was er niet en dan zou ik hier alleen zijn, en dat kan ik niet zo goed dus of morgenvroeg of maandag.
nog even afwachten
zou mijn lichaam me echt zo voor de gek kunnen houden, vraag het me toch af....

heb net iets gegeten en voel me wel wat beter, maar nog niet helemaal 100%
maar toch....

hee meis!!
mn schoonzus werd ook aangeraden sochtends iets lichts te eten,een beschuitje ofzo.
maar die wist al dat ze zwanger was dat wel maar die was ook zo misselijk die moest elke ochtend kotsen hihi
maar dus misschien moet je ff iets lichts eten als je wakker wordt?
miss.ben je wel gewoon ook lekker zwanger(hoop ik)!!!!!

haha ik hoop het ook
niet veel tijd dus even een snel berichtje, ben ontzettend moe, heb vanmiddag nog 2 uur geslapen voel me net alsof ik tebveel gedronken heb, is alleen niet zo hihi
beetje misselijk ook nog en wat wazig/duizelig

Ha Fiepke

Zo voel ik me nou ook 's ochtends! Alsof ik te veel heb gedronken, maar dan de avond ervoor. Als het bij jou niet raak is, dan snap ik het echt niet meer. Maar dat had ik geloof ik al gezegd.

Ik lees morgen graag meer van je. Mijn ventje wil nu nog een film gaan kijken, maar ik denk dat ik het intro niet eens ga halen. Ik pak een kussen en een dekentje en val waarschijnlijk al snel in slaap. Zo moe...

haha
gisteravond was ik ook zwaar beroerd, nu valt het wel mee, beetje last van gerommel in mijn darmen.
kan wel eten, maar niet alsof ik er heel vee zin in heb.,
ik ga morgen nog niet testen denk ik.
mijn ventje vind dat ik af moet wachten tot vrijdag, weet niet of ik dat haal.
dus we moeten even kijken, heb niet zo veel tijd maar wilde dit even laten weten.
kus

Ach, die mannen.....
Die zijn toch meer met andere dingen bezig. Die voelen niet wat jij voelt, de hele dag door, terwijl je er ook nog zo op let omdat je graag wil...

Kan ik je echt niet ompraten...?

hihi
nou als ik het doe dan doe ik het smorgens
dus of morgenvroeg
of zaterdag morgen, want de rest van de ochtenden moet ik werken en vroeg beginnen dus dat zie ik niet zo zitten.
daarom zeg ik ik wacht vandaag even af hoe ik me voel.
ik ben namelijk een beetje bang voor het id dat mijn lichaam me zo ontzettend voor de gek aan het zetten is....

Terug
Bovenaan