Bleekselderij

<p>Hallo allemaal! Wij hebben een onwijs vrolijke jongeman rondlopen en alles gaat goed. Ik heb een spiraaltjes laten plaatsen in augustus en sinds vorige week pas 'uitgebloed'. Ik heb dus bijna 3 maanden gebloed na het plaatsen. Ze zeiden dat dat kan maar toch heb ik er een raar gevoel bij. </p><p>Alles wat ik eet en drink smaakt naar bleekselderij. Mijn koffie, mijn rode kool, de aardappels en zelfs de vis. Heel raar. Ik weet van de vorige zwangerschap dat alles naar Dreft smaakte. Is het raar dat ik toch een testje wil doen morgenochtend? </p><p>Hebben jullie adviezen? Of zie ik beren op de weg?</p>

Hahahaha ik vind het heel grappig dat je zo'n smaakbeleving had tijdens je zwangerschap. Maar goed, al is het maar voor je hoofd, zou ik lekker een test doen, geen enkele anticonceptie is 100% veilig en je weet maar nooit. Als je niet test, blijf je ws onrustig..

Je kan uiteraard gaan testen, al is het maar om een zwangerschap uit te sluiten. Vind je weer wat rust. Bleekselderij lijkt mij toch beter te behappen dan afwasmiddel. Al eens bedacht dat deze smaakverandering veroorzaakt kan worden door een veranderende hormoonhuishouding? Ik ga er hier even vanuit dat je een hormoonhoudende spiraal hebt laten plaatsen. 

@voetbalmama Ja een mirena spiraal. Kan dat ook komen door de hoeveelheid hormonen? Dat wist ik niet. Hm.. ik zal er morgen even aan testje tegenaan gooien.

Terug
Bovenaan