Blegggg

Tjonge jonge, ben echt lekker bezig hier maar niet heus!

Net echt letterlijk kotsend macaroni staan koken! Wij eten tussen de middag altijd warm! En op dinsdag altijd iets van pasta want dat eet er een neef mee, en een oppaskindje, is lekker makkelijk, maar dat wordt em. Voorlopig ff niet meer... Man o man, wist niet dat dat zo vreselijk vies kon ruiken.... Ti's dat ik drie kleine kinderen moest helpen met eten, maar anders had ik m'n broodje in de kamer opgegeten...

Hebben jullie ook zon last van die geuren...?
Ik vind eten koken echt verschrikkelijk nu, en sta ook meestal met een doek voor m'n neus....

Gisteren dikke pech, ging gauw even de was van zolder halen, glij ik uit op de tweede tree, en val ik de hele trap naar beneden...
Nu heb ik een hele dikke pols ook nog is kapot door m'n horloge, m'n ellebogen en m'n kont blauw, en ik voel m'n spieren in m'n rug ook goed, die zijn lekker stijf.... Ik ben zon oelewapper met trappen...., nu kan het nog niet zoveel kwaad, maar moet toch maar even rustig aan gaan doen...

@Lynn: gaat je al weer een beetje of voel je je nog zo vreselijk naar? Ga je het redden met je werk, of zie je het nog niet zitten!
Zet hem op hè...ti's voor die twee wonderlijke ukkie in je buik moet je maar denken... En voor je tweer zijn die 9maand om..

Liefs An

Nou ik heb er geen last van, maar vandaag op mijn werk een overgevend kind gehad. Normaal kan ik dat prima tegen, maar nu...... Blllllllleggggggg, gatsie moest echt weg omdat ik er anders naast zou zitten spugen!

Lastig hé, die hormonen!

Ik kook al twee weken niet meer. Ik kan niet tegen de geur en sta er anders bij te kokhalzen. Mijn man kookt nu gelukkig, want hij en de kids moeten toch eten. Ik zelf eet als het lukt dri hapjes maar meestal lukt dat ook niet. Ik ga er van uit dat het straks weer beter gaat, dus moet nog even doorzetten.
Maar ik voel dus helemaal met je mee.

Oh meid, wat naar he? Je hebt het wel een stuk extremer dan ik maar gelukkig kookt mijn man altijd en heb ik daar geen last van maar ik ruik alles zoooo sterk en dat zijn niet altijd hele fijne geuren om het maar zo te zeggen. Ik vind ook alles stinken, zelfs de geur in m'n huis. Zeg wel 8x per dag, gatsie het stinkt hier. Hahaha! Slaat nergens op. (Ik had al een hele sterke geur) Bij het koken moeten wel alle ramen open.

Wat erg dat je van de trap bent gevallen zeg, ben je niet heel erg geschrokken? Hoop dat je verwondingen gauw weer genezen en voorzichtig doen hoor meis (niet dat je express van de trap valt hoor, haha) Sterkte!

Met mij gaat het heel erg klote, heb net weer even een topic geopend maar voel me zo'n zeur! Lief dat je het vraagt.

Oeeeei, das echt vervelend, Ik heb gelukkig met koken niet zo'n Last, maar vind wel alle mensen om me heen stinken en ruiken.

Ik werk in een drogisterij dus dat schiet ook niet op...

Pas maar op met dat vallen hoor. Voorzichtigheid is gewenst tijdens een zw.schap. Hoop dat je snel weer fit bent.

Liefs

jeetje meid, dat zal een smak geweest zijn.
Hou je maar rustig.
Hoop dat je niet al te veel pijn hebt.

Liefs, Peet

Terug
Bovenaan