Blegh....

Zo net ongeveer vijf uurtjes slechte slaap gehad. Fedde is de laatste week niet helemaal in z'n hummetje. Meer willen drinken, niet zo goed slapen en het liefst alleen bij mij in m'n armen willen zijn.
Een sprongetje, regeldagen.... Ik weet het niet maar ik begin steeds meer op te raken. Ging allemaal al niet zo lekker. Nog steeds last van mijn rug en polsen. En door de weinige, korte en slechte uurtjes slaap heeft m'n lichaam te weinig tijd om weer op td laden.
Zeer lichaam, weinig slaap heeft effect op m'n emotionele toestand. Merk dat ik het allemaal echt niet allemaal hallelua in de gloria vind en daar voel ik me dan ook weer schuldig over.
Ik voel me blegh :-(
Gelukkig lacht fedde zo lief en vaak dat maakt wel weer wat goed

Moest even wat kwijt :-(

Aaah bah dat is niet tof........balen joh dat je kleine ventje niet goed in zijn velletje zit.......weet je misschien waar aan het zou kunnen liggen?
Probeer straks nog wat te slapen als je ventje gaat slapen.........neem een paracetamol wie weet knap je wat op van die combi

Liefs louise

He gatver da's inderdaad niet cool.... tja je weet niet precies wat het is, 1 ding is zeker: Het gaat weer over! Of: Er is licht aan het eind van de tunnel, na regen komt zonneschijn enz enz weet niet wat voor clichees ik nog meer kan verzinnen! Hou vol meid, laat je door Fedde's lach maar inspireren! Vind de tip van secretmom een goede, laat de boel de boel vandaag en slaap lekker met je mannetje mee vandaag! hij in zijn bed, jij ook! (al slaap je niet, je rust toch)
Succes, Liefz Esz

Hola,
Heel vervelend voor jou dat geen lange dlaap kunt pakken.maar deze wissel dag duur ff dus hou vol en probeer iets leuk voor jou zelf te doen.
Bijvoorbel boek een masagge of gezicht behandeling.
dat doet wonderen.
succes

he bah... das niet fijn! kan idd een sprongetje zijn... hoop dat het snel weer over is.
zodat je zelf lichamelijk en geestelijk ook weer op kan laden...

dat bleh gevoel ken ik maar al te goed. kamp ik momenteel ook mee....

komt wel goed schatje!

Terug
Bovenaan