Bleghhhhh

A

Anoniem

Guest
Vanochtend weer getest...negatief..... :-( ...
Volgens mij moet ik een paar dagen wachten... Hoe moeilijk het ook is..hebben jullie wel eens pas na een week ofzo pas een positieve test gehad???
Bij mijn dochter was hij direct 2 dikke strepen... En nu niet... Mag het ook niet vergelijken hè!!! Maar is wel moeilijk!!

Oudste duurde 8 dagen voor een positieve test, 2e 3 dagen voor nod. Kan nogal verschillen.

Bij mijn zoon duurde het anderhalve week voor hij positief was.. En zo lang er geen duveltjes zijn is er nog altijd hoop

Ik moet trouwens wel zeggen dat mijn zoon door de pil heen kwam dus mijn nod was de dag dat de pilstop was

Voelde jullie ook iets dan aan jullie lichaam dat je zwanger kon zijn??. Iets aan je buik of zo??

Ik had bij mijn zoon een weeïge buikpijn, opgezette buik rn moe pff niet gezond meer en heel af en toe een vleugje misselijkheid en mijn borsten blaaste binnen een maand 1cup grote...

Maar de eerste symptoom was vermoeidheid mijn schoonzus kwam er mee van goh doe eens een test want je ben de laatste anderhalve week wel heel erg moe..

Balen hopelijk de volgende ronde...

Ik ben nu al week na nod en ook nog niks
Weet van mijn moeder dat die pas na 7 weken positief teste..

Terug
Bovenaan