Bleh, verkouden en slecht slapen.

O, ik voel me een beetje zielig. Ik slaap al een paar nachten slecht en gisternacht voelde ik me echt zwaar verkouden worden. Iedereen loopt hier met snotneuzen en is aan het hoesten.
Nu heb ik Renske voor de televisie gepland en hang zelf op de bank onder een dekentje.
Bah, ik hoop dat ik vannacht beter slaap, ik moet morgen weer werken.

Beterschap!

Hier nog een snotneus! Ik ben al bijna de hele zwangerwschap verkouden, ieder virusje dat rondzweeft lijkt mij wel te vinden. De laatste weken moet ik ook steeds heel veel niezen, het lijkt wel hooikoorts. En mijn keel begint nu ook pijn te doen. Maar gelukkig voel ik me nog goed genoeg om voor mijn zoontje (en natuurlijk voor mezelf) te zorgen.

Sterkte.
Groetjes, Irene

Ik doe ook mee... Heerlijk verkouden.. veel niezen en hoesten.. het snotteren komt met vlaagen.. Bah.. Net met mun moeder een winterjas gekocht die lekker warm is en dicht gaat nu hopen dat het minder wordt.. kan me helemaal in je verplaatsen..

Liefs Sjuul

Hoi,

Hier gaat het gelukkig nu wat beter maar afgeloppen week ben ik samen met ons zoontje ook flink verkouden geweest. Heb 1 dag ook niet veel gedaan ik had toen ook flinke keelpijn.

Jullie heel veel beterschap en ik hoop dat jullie snel opknappen.

Groetjes

Terug
Bovenaan