Bleh voel me zo slap als een vaatdoekje, morgen NOD

A

Anoniem

Guest
Bleh, ik voel me zo slap als een vaatdoekje. Zou het liefst zo weer mn bedje in kruipen maar ja dat gaat niet met 1 kindje op school en 1 thuis hihi.
Morgen is mn NOD en weet niet wat ik er nou van denken moet. Heb wel aldoor een zeurderig gevoel in mn buik, had vorige week last van helder slijmverlies(na de eisprong trouwens, toen had ik dit ook), ik krab me het ongeluk van de jeuk en voel me "anders".
Kan natuurlijk zijn dat 't me compleet tussen de oren zit.
Moet zeggen dat ik er nu ook wel meer mee bezig ben dan de zwangerschappen van mn 2 kids.
Pff mn hand  optillen om mn muis te verzetten is me nu eigenlijk al teveel gevraagd...
Sorry voor het klagen maar moest t gewoon ff kwijt.

x mamaloe

Hoi Mamaloe,

Klaag maar lekker hoor, daar zijn we toch voor?!? Gaan jullie ook voor een derde? Wij hebben al een zoon van 5 en een van 15 maanden. Maar het begint alweer te kriebelen. We wilden eigenlijk nog een jaartje wachten, maar we hadden iets van; waarom nog wachten. We zien wel hoe het loopt.

Liefs

Ha Mamaloe, ik herken het gevoel helemaal. Ikheb zaterdag mijn nod en ben ook niet vooruit te branden.Ben moe en slap en idd met nog een kindje rondlopen, kun je daar onmogelijk aan toegeven. Maarja we wachten gewoon weer af. Jullie heel veel suc6 voor morgen         Groetjes Kim

Hoi,

Ik kon me dus niet beheersen en heb net een test gedaan, negatief.
Zit nu op dag 27, de vorige x had ik een cyclus van 30 dagen.
Van de ene kant hoop ik natuurlijk dat ik te vroeg getest heb maar ga er maar vanuit dat de rode duiveltjes vd week wel zullen komen.

x mamaloe

hoi mamaloe,
wat een herkenbaar verhaal!
heb vanmorgen ook een test gedaan, voel me nl. ook 'anders', maar ook mijn test was negatief! balen
gelukkig heb ik me niet kunnen beheersen en verwacht ik 9 nov. pas mijn NOD dus heb ik nog hoop op een positieve test over een aantal dagen!
groetjes maike

ps. ik duim ook voor jou dat je snel een positieve test hebt!

Hoi Mamaloe,

Nee, het zal toch niet he?!? Ik duim voor je dat je te vroeg getest hebt en de rode duivels wegblijven. Mijn NOD is pas over twee weken. Ik wacht rustig af maar ben reuzenieuwsgierig! Meid, ik hoor het wel van je.

Liefs

Hay,

Heb nog steeds die andere gevoelens in mn buik maar 't lijkt nog steeds niet op een ongi.
Vanavond maar ff klussen hihi daar komt t ook vaak wel van op gang.
En dan maar weer afw88.

x mamaloe

Ik zal voor je duimen dat de r.d. juist niet komen en dat je nu wel een positieve test krijgt

groetjes mo

Terug
Bovenaan