<p>Hallo mama’s,</p><p>ik zit er even doorheen. Sinds 2 weken ben ik weer aan het werk en gaat mijn zoontje van 4 maanden 2 dagen per week naar kdv.</p><p>nou is hij sinds anderhalve week behoorlijk verkouden, niet gek omdat alle kindjes daar lopen te snotteren. Maar er lijkt maar geen verbetering in te zitten. Hij hoest veel, zijn neus zit steeds verstopt en hij heeft op en af verhoging. Er ligt een ui naast zijn bed, ik gebruik neusspray en hij ‘stoomt’ in de badkamer als wij douchen. Daar over heen heeft hij een flink besmettelijke buikgriep gekregen waardoor hij hele voedingen met een boogje weer uitspuugde. We zijn afgelopen week 2 keer naar de huisarts geweest. Maar ik krijg alleen het advies om hem te laten uitzieken en evt paracetamol te geven. Afgelopen weekend hebben mijn man, mijn moeder (die elke week oppast) en ik ook buikgriep gehad. Zelfs geen slokje water binnen kunnen houden. Ik was al flink verkouden met verhoging. Ik merk dat ik niet herstel omdat ik constant druk met mijn zoontje ben. Ik geef bv en ben heel bang dat het minder aan het worden is omdat ik niet fit ben. Ik geef nu al 2 dagen kunstvoeding erbij in de avond. Wat ik eigenlijk niet wil want ik wil graag volledig bv geven maar ik wil natuurlijk wel dat hij genoeg drinkt. </p><p>Ik vraag me af, is het normaal dat het zo lang duurt dat baby’s ziek/verkouden zijn? En wat doe je als je zelf ziek bent? Zal ik hem wel weg brengen naar kdv of niet? Ben ook bang dat hij weer een ander virus oppikt.. </p><p>pff ik weet het even niet meer.. </p>