bleh

A

Anoniem

Guest
BLEH!!!!

Leuk hoor kinderen maar NU ff niet!!! Godsamme zeg wat kunnen ze soms vervelend zijn!
Heb op dit moment ff de neiging om die van mij achter 26 rollen behang te plakken.

(en dan te bedenken dat we vanavond weer lekker gaan klussen voor een derde monstertje )

ZUCHT...

hoe oud zijn jouw monstertjes mamaloe?
God, het lijkt me af en toe ook best zwaar, vooral als het weer niet zo goed is en ze in principe de hele dag binnen zijn.....................zet af en toe effe een horrorverhaal op het topic, tweede ronde, eerste kindje.................dan kunnen we ons vast voorbereiden.
Sterkte!!!!!!

Haha wat wil je allemaal weten ;-)

Mijn monstertjes zijn 2 jongens van 4 en 2 jaar oud. Op zich is het probleem niet eens het weer, we hebben een grote schuur waar ze zich eindeloos in kunnen vermaken.
Maar ja...boodschappen doen met 2 van die bengels, das niet altijd leuk! Ze hebben er beide de schurft aan en gaan dan heel gebroedelijk samen irri doen terwijl ik gewoon ff vlot boodschappen wil doen.

Op zich heel cute, ze zijn echt heel close met zn 2tjes maar ook enorm ruig! Dus stoeien gaat erg ruig, met auto's door huis racen is een heuze crazy race.
Dus mooie meubeltjes en gezellige spulletjes zetten we gewoon een meter hoger.

Had me altijd voorgenomen gewoon mijn dingen te laten staan, de kids passen zich maar aan, maar na prulletje nr. zoveel die sneuvelt wil je het echt wel een meter hoger zetten haha.

Stemvolume hebben ze helaas alle2 enorm, dus de decibellen knallen hier dan ook door het huis heen.

Ze zijn nu beide buiten en moeders zit ff heerlijk ALLEEN in de kamer :))))

Liefs Mamaloe en dr bengels

Hahaha! Knap van je hoor! Lekker even je ei kwijt hier!
Dus geen mooie bankstellen en tafels? Om die nou een meter hoger te zetten is ook weer zowat!
Geniet even van je rust!!!

Whaha nou ja we hebben net een nieuwe bank en stoelen. Maar ja... de stoelen worden al als apekooi gebruikt als moeders ff niet kijkt. Aanloop en dan BAMS over de rand heen kukelen...
Heb heel verstandig toch maar niet die mooie leren bank van 3000 euro gekocht ;-)

Hahaha! Echte schooiers dus.............stoer dat je nog een derde wil!!!!! Hahaha!
Ik hoop dat de rust in huis is teruggekeerd, nog een paar uur en dan kunnen ze lekker naar bed................
Fijne avond!!!

Terug
Bovenaan