blehh

blehh ben denk ik weer ongesteld geworden... en dat terwijl ik volledig bv geef... bij de eerste was ik het na 8 maanden nog niet maar die dronk veel vaker bij me vooral s nachts Amy kan de ene nacht wel komen en zo 3 dagen weer doorslapen denk wel dayt dat scheelt...

moet morgen voor na controle na de gyn.. neem mn spiraal maar meteen mee hopelijk wilt ie hemn dan meteen plaatsen hoewel de assistente zegt dat de gyns ze niet mer plaatsen als je bv geeft echt zo vaag want mn oudste heeft 2 jaar bv gehad en toen had ik de mirena spiraal ook gewoon gekregen!!!!

ben benieuwd....

verklaart wel mn opruimwoede en schoonmaak woede hihi

liefs daan

ps Amy is nu precies 2 maandjes alweer

...bedankt.. Nu weet ik een voordeel te noemen van het feit dat Anoush nog 2x komt elke nacht ;-). Wellicht ben ik daardoor nog niet ongesteld.
Voor jou balen. Was fijn geweest als t nog ff wegbleef. Ben benieuwd wat de gn zegt.
x Taraneh

ongesteld? wat is dat... ben nog steeds aant vloeien van de bevalling (ruim 8 wken!) en geef bv :'(
hopelijk plaatsen ze je spiraal toch? Ik zie niet in waarom niet!

zohee astrid is dat wel goed????

ik moest als het niet over was met 6 weken langs komen er kan weleens iets achtergebleven zijn....

ik denk dat hyet vals alarm was..... helemaal niks meer.....

vaaaggggg

nee, is niet goed :( er zit 'iets'; stukje placenta of verkleving... de 14e hysteroscopie :s
maar het vloeien zou te wijten zijn aan de cerazette minipil ... kl*te zooi!

oww oke....

heel veel suces dan maar.. jeretje dat je dan "pas" de 14de mag komen...

ik krijg 15 juni mn spiraal ik heb nu ook geen bloedverlies meer gisteren was ook maar 2 keer datr ik het een heel klein beetje had maar goed zal wel haha

vind het niet erg whahah

nou als ik er nnu aan terug denk denk ik jeetjel... maar goed toendertijd(oke hij is bijna 6 haha) ging het gewoon echt vanzelf en denk je er niet meer over na......

Terug
Bovenaan