Blehhhhhh

A

Anoniem

Guest
Heb vanmorgen een test gedaan helaas harstikke wit :-(

Tot zaterdag was ik er echt van overtuigd dat ik zwanger was maar merk dat de "klachten" minder worden. Had onwijs zere borsten, moe me moe ( zelfs tijdens mijn werk willen slapen) misselijk/ beroerd.

Ik hoop dat mijn ongi dan nu ook maar snel komt want zit alweer op dag 36 dus het is weer lekker ontregeld. Toen we vorige wk donderdag bij de gyn waren had ze het over mijn eisprong dat die eraan kwam of net geweest was dus we wachten nog maar weer tot volgend weekend.........het zou dus allemaal nog kunnen maar ik geloof er niet meer in.

Stom stom lichaam!

He bah dat is k*t ja..
Als het dan komt dat het dan ook niet wacht..

Mmmm zouden de klachten dan niet te maken hebben gehad met je ei? Want daar kan je hormoontechnisch ook op reageren en volgens mij zijn er wel meer meiden die rond hun ei juist beroerd zijn. Heb ik zelf geen last van overigens.

Dus de hoop nog niet helemaal vervlogen, maar wel een stuk kleiner. Sterkte.
wenser

He gatsie! Ik had goed ehoop voor je, zeker toen je schreef dat je signalen herkende!
En laat de zekerheid dan maar meteen komen!

X

Ik heb echt geen flauw idee wat mijn lichaam nu weer aan het doen is......

Normaal is mijn cyclus na de mk tussen de 33-35 dagen.
Vorige wk donderdag (21-11) bij gyn die dacht dat mijn eisprong eraan kwam op dag 25. Vanaf vorige week dinsdag t/m zaterdag ontzettend moe niet normaal (herkenbaar) en hele zere borsten, woensdag t/m zaterdag steeds niet lekker/ beroerd. Zaterdagavond kramp in mijn buik en gister een klein beetje en minder moe..........
Er zit niks anders op dan wachten en ik probeer mijn zenmodus maar weer te vinden er vanuit gaande dat ik vd week ongesteld ga worden.

Hoop dat ik gauw zekerheid heb!

Hoop dat je gewoon te vroeg bent met testen. Donderdag is je nod dan pas toch?

Misschien idd te vroeg getest.... Ja eind vd week als ik de gyn moet geloven ;-)

Terug
Bovenaan