Blehhhhhhhhh weekenddienst

Ik heb dit weekend dienst en dat is op de OK bereikbaarheidsdienst dus in principe kan je thuiszitten en als je wordt opgeroepen moet je in 15minuten op de OK staan. Deze diensten zijn ook gewoon extra buiten je contract op dus je werkt dat gewoon lang die week.
Ik heb gisteren al van 8.30-18.30 en van 20.00-24.00 gewerkt en ben het helemaal zat. Ik hoop dat ik vandaag niet teveel hoef te doen want ben gewoon al bekaf. Onze natuurlijke wekkertjes staan gewoon om 7.00 naast ons bed dus dat schiet niet op.

Peter is wellief met de kids naar beneden gegaan en ik heb tot 8.30 kunnen doezelen, hij had ook al lekker opgeruimd en gezogen dsu ik hoef alleen nog maar te dweilen.

peter en de kids zijn nu aan het skieen in snowworld dus ik hoop dat ik iet weg hoef want dan moet Levi naar de buren maar hij is niet zo gezellig vanmorgen.

groetjes chimene

Hoi hoi,

Ik moet vanmiddag ook nog aan het werk. Het is maar een korte dienst, van 17.00 tot 21.15, maar het is wel altijd een hele turbulente dienst. De kids komen dan allemaal terug van een weekend bij hun ouders. Ze hebben daar totaal geen duidelijk en structuur gehad, dus ze komen stuiterend de taxi uit. Ik moet ze dan in die 4 uur tijd eten zien te geven, allemaal douchen en op tijd naar bed!

Wat natuurlijk wel heerlijk is, is dat ik de hele dag gewoon lekker thuis ben en pas aan het eind van de dag weg hoef.

Ik hoop dat jij het rustig hebt en houdt vandaag!

Groetjes, Karin

Haai,

Ik HOOP voor je dat het je gegunt is dat ze niet oproepen want ik kan me voorstellen dat je MOE bent! Weekenden werken an sich is nog niet zo'n probleem (toch?) maar wel als het bovenop je vaste uren gaat lijkt mij...

Gr.Ing

Hai,

Ik moet ook altijd om het weekend werken, ik was nu vrij, daar was ik erg blij om, het zonnetje scheen heerlijk, dus nu ook een kleurtje in mijn gezicht.
Volgend weekend moet ik ook weer.

Groetjes Linda

Zo net weer terug, werd om 12.00 opgeroepen en was om 22.00 weer thuis. Ik heb 24 uur gewerkt tot nu toe en moet nog tot morgenochtend dus ik hoop dat ik er nu niet meer uithoef.

Werken in het weekend is niet erg maar ik heb nu al 24 uur gewertk en mijn contract is maar 24 en de weekmoet nog beginnen. Maar ja zoals we vanmiddag als tegen elkaar hebben gezegd: dan hadden we maar een vak moeten leren.

groetjes chimene

Aaaaaaaarghh ik hoopte zo dat het niet zou gebeuren maar blijkbaar hebben mijn positieve vibes het niet gered... Maarre moet je morgen nou weer werken?

gr.Ing

Terug
Bovenaan