Blehhhhhhhhhhhhhh

Hoi meiden,

Hebben jullie ook zo'n zin in aankomende week. Het wordt weer lekker warm.
Gaan we weer lekker vocht vasthouden met z'n allen!  Dikke enkels kweken.

Ik vond het eigenlijk wel lekker zo deze zomer. Het was wel om uit te houden en dan krijgen we toch nog even een staartje mee van het einde van de zomer. blehhhhhhhh.
Weer slapeloze nacht door de warmte. Heb ik het niet van het zuur, krijgen we dit weer.

Nou succes allemaal met de warmte!! en lekker veel ijsjes eten. Hi Hi dat is dan ook het enige leuke.

Groetjes,
Sabrina 33 wkn 1e kindje
 
Ik ben het helemaal met je eens, vond het eigenlijk ook wel lekker zo.
Maar helaas hebben we er weinig over te zeggen, en anders zou het spreekwoord : de laatste loodjes wegen het zwaarst ook niet meer kloppen , toch?
ik heb ook veel last van maagzuur, maar komt ook veel door een antibioticakuur wat ik heb gahd dus hoop dat het nu minder word.

we zullen maar zo denken we kunnen aftellen , het meeste hebben we gehad
groetjes en succes
Desiree
33wk+5dg
ps: voeten in een bak water als je buiten zit is wel lekker als het zo warm is.
 
he getver, ik heb helemaal geen zin in dat warme weer. Ik heb het door de zwangerschap en hormonen al de hele dag warm en benauwd en met dat warme weer wordt het alleen maar erger.
Ik loop dan ook het liefste de hele dag in mijn ondergoed, maar als ik naar buiten moet gaat dat niet. Ik word er gek van. Hoop dat het vroeg herfst wordt dit jaar.

 
Inderdaad, bleeeeeh! Bij mij zijn het nog niet echt de laatste loodjes, maar ik heb vorige week, toen het 1 dag wat warmer was al kunnen ervaren hoe het is om vocht vast te houden: niet leuk! Ik had echt zoiets van, hallo waar zijn mijn enkels gebleven?? Ik zit nu op m'n werk in de airco, dus dat gaat nog wel, ben benieuwd hoe het 's nachts zal gaan deze week. Iedereen sterkte en voor degenen die nergens last van hebben, geniet maar van dit staartje zomer.

Jootje (25 +4)
 
Terug
Bovenaan