Blender/ mixer

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

ANONYMOUS_USERNAME

Guest
Hallo,
Ik wil heel graag eigen fruit- en groentehapjes gaan maken voor mijn zoontje. Maar ik weet niet welke blender of mixer hier het meest voor geschikt is. Ik wil namelijk geen stukjes meer in de fruithap in eerste instantie. Als hij wat ouder is, kan dit natuurlijk wel. Wie heeft ervaring met een goede blender? Welk merk is dat en wat zijn de voordelen?
Alvast hartelijk dank!
Groetjes

Hoi,

Ik maak eigenlijk alles met de staafmixer. Fruit, groenten, vlees en het gaat perfect.

Succes

groetjes
Nicole

hoihoi, ik gebruikte en gebruik gewoon een staafmixer werkt net zo goed.

liefs linda

En zitten er dan geen stukjes meer in, als je het met een staafmixer klaar maakt?

nee hoor! je kan het net zo grof of fijn maken als je zelf wilt. ook bij een staafmixer zitten er meerdere adapters bij, voor kloppen, fijnmalen etc.   dus je kan het helemaal pureren.

liefs linda

Hoi. Ik heb voor onze oudste ook altijd alles met de staafmixer gemaakt, en doe dat nu voor de jongste ook weer.. Je kan met de staafmixer alles helemaal pureren als je wilt, totdat er geen stukjes meer inzitten. Dat kreeg ik met de blender niet voor elkaar..
Werkt perfect, die staafmixer
Kokerel ze!!
Gr. Anne-Marie

Hoi,

ikheb bij de hema een staafmixer gekocht. Daar zit ook een bakje met een mesje bij dat wat gover kan malen voor als ze niet meer zo heel fijn gepureer eten nodig hebben. Er zit ook een klopper voor slagroom bij en deze kost maar 15 euro.

Groetjes van Marloes

Ik heb toen mijn zoontje 6 maanden oud was de babycook   bebea gekocht.
Je kan hier mee stomen, ontdooien, opwarmen en pureren.

Ik ben er erg blij mee en gebruik hem elke dag voor het maken van groente en fruithapjes. Soms zelfs wel meerdere keren per dag.

Hij is wel erg duur, 125 euro maar wat mij betreft de inverstering meer dan waard!!!

Marjolein

Terug
Bovenaan