Blender, staafmixer, foodprocessor???

Hallo,

Wie heeft er ervaring met zelf groente en fruithapjes klaarmaken? En ik wil graag weten wat je daarvoor t beste kunt gebruiken, een blender, een foodprocessor of een staafmixer, wat zijn jullie ervaringen? Ik lees t graag, ben me aan t orienteren op zon geval, wil er een kopen, maar ja ....wat he?!

Groetjes Mieke
 
Hoi Mieke,

Ik ben niet echt een keukenprinses maar zo af en toe maak ik wel eens zelf een fruit- of groentenhapje voor mijn dochter. Ik gebruik hier zelf altijd de staafmixer voor en dat gaat prima. Sommige hapjes zoals banaan prak ik gewoon fijn met een vork.

Groetjes Nathalie
 
Hoi!
Ik heb nog nooit een potje aan mijn zoontje gegeven. Ik pureer alles met de staafmixer. Ik maak meestal  meerder porties. Wat ik over houdt, doe ik in de vriezer in ijsblokvormpjes en haal elke dag er weer uit wat ik nodig heb. Heel handig eigenlijk.
 
ik gebruikte ook de staafmixer, perfect. Na een tijdje kan je gaan prakken (deed ik met zo'n stamppot ding) en inmiddels snij ik alles in stukjes. maar in het begin is de staafmixer prima. Grote hoeveelheden maken en invriezen.

Groetjes,
lia
 
ik had een staafmixer, maar kreeg het voor mekaar om mijn vingers er tussen te krijgen (niet ernstig hoor). Er zat een stukje tussen en ik drukte hem gelijk aan, lekker slim ja.
Nu ben ik overgestapt op een mini-blendertje. Ik heb hem al ruim 2 jaar, van Philips, maar zag ze nu ook bij het Kruidvat staan.

groetjes
Melanie
 
Ik heb ook een miniblender (van de Blokker, € 30,00). Echt helemaal geweldig vind ik hem. Super klein en je hebt maar weinig af te wassen. Het wordt ook super fijn gemalen. Ik maak voor mezelf ook elke dag een vruchtenshake. Heerlijk!
 
Hallo Mieke,

wat dacht je van geen van al? Geef je bv og fv?

Als je bv geeft zou ik in ieder geval wachten met bijvoeding tot zes maanden. En me eens lekker inlezen in de wijze van voeden volgens Gill Rapley. Er staat ook een artikel, wel erg summier overigens,    in de ouders van nu van deze maand. Op blz. 51 om precies te zijn. Getiteld: Drie vragen, Weg met de staafmixer.

Aanrader is het bijvoedingsforum. Daar kun je allerlei artikelen vinden en heel veel ervaringen lezen.

Zelf geef ik nu ruim een maand bijvoeding op deze wijze en het is echt een aanrader!!! Wij genieten er enorm van. En hij kan het echt heel goed zelf. Je zult versteld staan.

Ook het CB was supertevreden en erg enthousiast.

Wilde je deze info niet weerhouden. Doe er mee wat je wilt.
Annemieke
 
Terug
Bovenaan