Blij afscheid

Hoi meiden,

Gisteren met knikkende knieën voor een termijnecho naar het ziekenhuis. Pfffiew, hij/zij leeft! Een pak van m’n hart. We zagen een sterke hartslag en het hummeltje lag druk te zwaaien met armen en benen! Aan de coördinatie moet alleen nog een beetje gewerkt worden geloof ik, hihi. Ik dacht een paar dagen verder te zijn, maar volgens de meeting 10 weken en 3 dagen. Hoewel ik er deze zwangerschap een goed gevoel bij heb (vorige keer niet), toch heerlijk om te zien dat het echt goed gaat! Het gaat echt gebeuren, we gaan papa en mama worden!

Ik heb nog even getwijfeld of ik nog tot na de 12 weken zou wachten voordat ik de stap durf te maken naar het forum van de mei-mama’s, maar heb besloten het nu gewoon maar eens te gaan doen. Van de echoscopiste begreep ik dat de kans dat het nu nog mis gaat 0,5% is. En hoewel de ervaringen van Miep en anderen wel duidelijk maken dat niets zeker is, heb ik besloten dat ik er nu toch maar eens echt van moet gaan genieten. Het kan altijd mis gaan, maar dat moet geen reden zijn om er niet van te genieten, toch?

Dus ik ga jullie verlaten. Hoewel ik niet altijd even actief ben geweest op het forum, wil ik jullie allemaal bedanken voor alle verhalen en reacties, heb er altijd veel steun aan gehad op de mindere momenten. Maar ik blijf jullie gewoon volgen hoor! Ennuh, kop op meiden, het is ons 11 maanden na mijn miskraam toch weer gelukt, dus houd moed en vergeet ondertussen ook niet van de andere mooie dingen van het leven te genieten! Kat en Issabel, ik blijf kaarsjes branden dat het allemaal goed blijft gaan. Costa, Tobi, Sisi, Ineke, Biate, mamavanJ, Wiljo en anderen, ik wens jullie veel vruchtbaarheid en en ik hoop dat jullie massaal mogen verhuizen naar het forum van juli/augustus 2006!

Veel liefs allemaal!
Em

E,,

gefeliciterd en hartstikke goed dat je nu gewoon lekker gaat genieten. Heb ik ook gedaan, natuurlijk wel met momentjes van angst, zeker als ik weer naar de gynaecoloog moest dan was ik weer helemaal onzeker.

Maar gewoon lekker genieten want dat pakken ze je dan in ieder geval niet af.

Zelf ben ik nu  de 19 weken alweer gepasseerd, heb ik van de week een waanzinnig mooie echo gehad (het verhaal staat op het april forum) en voel ik MiniMiep regelmatig bewegen.

Nou meid geniet er van en ga lekker naar de meiden van Mei 2006.

Miep

Geweldig toch meis!
Ga jij maar lekker genieten op het mei-mama-forum, Zorg goed voor jezelf en laat ons in mei maar weten wat voor mooi hummeltje het is geworden!

Heel veel liefs

hoi hoi meid

nou dat is fijn voor jou....heerlijk en ik hoop dan ook dat je echt kan gaan genieten en dat je veel plezier mag hebben op het mei forum...

meid ik wens je een fijnez wangerschap toe geniet ervan en houd ons af en toe op de hoogte..

liefs tobi

Hoi,

Heel veel plezier op het mei forum!!! Het is jullie gegunt hoor!! Natuurlijk is de gezonde jaloezie aanwezig maar ik zit ook nog niet op 11 maanden na de miskraam. (hoop ook niet zover te komen zeg!!).
Hoop dat je nu echt kunt gaan genieten van de zwangerschap en al wat komen gaat. Natuurlijk blijf je hier welkom he om nog es langs te komen ofzo.

Liefs Ineke

Lieve Em,

Gefeliciteerd met dat goede nieuws! En je hebt gelijk dat je niet in
het verleden blijft leven! Lekker gaan genieten, da's een goed plan!

Leuk hé, om die kleine even te zien. Dan dringt het vaak echt door dat
er een heel klein mensje in je buik zit! Voor het eerst een kindje
krijgen is zo enorm speciaal! Ik weet nog dat ik elke week op internet
keek hoe groot en zwaar het kindje ongeveer zou zijn en hoe de
ontwikkeling verliep in mijn buik. En ook dat ik zoveel aandacht kreeg
van bekenden én onbekenden. En veel lieve kadootjes.... Je gaat zo'n
leuke tijd tegemoet!

Tip van de dag: Geniet ook van het feit dat jullie nu nog met zijn
tweeën zijn! Nu kan je nog heel spontaan beslissen dat je uit wilt of
even weg wilt. Dat wordt binnenkort heel anders!!

Nou meid: Geniet, geniet, geniet! En ik kom je nog wel eens opzoeken op het mei-forum   (toch?)

Liefs van Sisi.

Terug
Bovenaan