Blij blij blij

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Hier ook even een topic met alleen hele leuke dingen!
Mocht je je dan een beetje down voelen, hoef je alleen dit maar te lezen en
je gaatje stukken beter voelen.

...Ondanks alle pijntjes voel ik me heel gelukkig met die kleintjes in me (nog)
...krijg wel eens geluksgevoelens zomaar!!

XXX Bertine

ik heb ook iets heeeel blij's:

Na maanden van overtuigingskracht is mijn man dan toch door de knieeen gegaan voor de jongensnaam die ik heel leuk vind!!!
Eerst vond hij het echt helemaal niks, maar ik wilde het zo graag en vond geen een andere naam meer leuk genoeg.
uiteindelijk is hij toch om, en daar ben ik zoooo blij mee!

Vrolijke groetjes van Soela

Ik ben vandaag ook harstikke blij,
De kleine was helemaal ingedaalt en ligt dus klaar om te komen.
Nu ben ik al de hele dag blij ondanks dat ik blauw ben geschopt.
Gr lisette

hoi hoi,

ik ben reuze blij dat mijn schoonouders op 7 december naar ons (naar Noorwegen) komen. Ik ben uitgerekend op 9 dec. maar op 5 december heb ik een afspraak met de gynaecoloog om te bespreken wat we gaan doen, inleiden of een keizersnede. Dus ik heb straks een heerlijke hulp in huis en natuurlijk reuze gezellig.  Ook is mijn zoontje weer zo blij dat z'n opa snel komt.
Hopelijk komt na die tijd ook mijn eigen moeder snel deze kant op. Dat is (door omstandigheden) helaas nog even afwachten.

Liefs, Annette

Leuk!

Ik ben ook blij! Voel me eindelijk een heel stuk beter!
Heb vanmiddag al wat boodschappen alleen weer gedaan.
Ben gister gestopt met de anti biotica en dat was het beste wat ik had kunnen doen, ineens was ik niet meer misselijk en duizelig!

Heb bij de boodschappen wat lekkere trek dingen meegenomen en daar ga ik zo lekker van genieten

x Lies!

jah leuk toppic

Ik ben ook blij dat ik zelf nog wat in het huishouden kan doen, als ik de verhalen van de andere dames lees besef ik dat ik heel veel geluk heb dat ik het meeste nog kan doen. Wel met mate natuurlijk. En ik ben zo blij dat manief ook last heeft van nesteldrang.

Heb vanmiddag mijn niet geslapen uurtjes van vannacht ingehaald.
pfff dat had ik nodig hoor!!
Samen met mijn theemutsen lekker middagje bed.Ze wijken bijna niet meer van mijn zijde.
Daarom ben ik nu weer blij (1 nadeel, kan ik vannacht wel slapen?????)

Groetjes Bertine

Leuk topic

Ik ben blij omdat:
........ik morgen jarig ben en mijn eigen cadeautje maar vast gekocht heb (ring)
........ik in huis helemaal klaar ben en het alleen nog maar bij hoef te houden
........ik morgen over een week uitgeteld ben en deze datum steeds dichtbij komt
........ik gewoon een gelukkig gevoel heb en voor mij mag die kleine komen!

xxx

http://www.babykosten.beebiesite.nl
http://www.babyopkomst.nl/dagboek/~Yvon24

Terug
Bovenaan