blij blij

A

Anoniem

Guest
net bij de dokter geweest 8weken en 4 dagen ongeveer 4maart uitgerekend alleen deed het echo apparaat het niet goed dus kon hij niet vergroten dus heb het hartje nog niet gezien maar ga er van uit dat alles goed is. heb ook het eerste echo fototje blij blij

Gefeliciteerd met je zwangerschap! helemaal geweldig.
wat leuk dat je al een fotootje hebt gekregen bij de eerste echo.
lijkt me zo onvoorstelbaar zeker omdat het bij mij (6 1/2 wkn) pas 5mm is. zo mooi dat dit soort dingen er zijn om te kijken of het goed gaat met je kleintje.
we zijn in dezelfde maand uitgrekend als het goed is (krijg ik 7 aug te horen) ben ik 11 maart uitgerekend.

succes meis en geniet ervan.
is het je eerste zwangerschap?

gr tammy

ja wat een wonder he mijn erwtje is nou bijna 2 cm niet te geloven he.
het is ons 2e kindje ik heb al een zoontje van 2 en half.we hebben erg lang op deze zwangerschap moeten wachten dus zijn er echt onwijs blij mee.

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ook ik ben net bij de gynealoog geweest en ik ben vandaag ook 8wk en 4 dagen zwanger, dus ook 4 maart uitgerekend, ik hoor echt heel veel om me heen die ook rond die datum uit gerekend zijn echt super allemaal!!! ik heb een foto'tje gevraagd echt mooi om tezien,,   succes   groetjes diane

Terug
Bovenaan