Blij en bang..

Hallo Meiden,

gisteravond terug gekomen van ons weekend Parijs. Het is heeeerlijk geweest, maar de thuiskomst was nog heerlijker! Ik dacht dus dat ik in het weekend ongesteld zou worden, omdat ik vanaf vrijdag wat donkerbruine afscheiding had, wat normaal een teken is dat ik ongesteld ga worden.

En toch zei mijn lichaam iets anders. Ik had tintelingen in mijn borsten, heel moe, uitslag in mijn gezicht, tandvlees dat een beetje bloedde na het poetsen...Toen we gisteravond thuis kwamen, kon ik niet meer wachten en heb getest...Na enkele seconden verscheen er al het woordje "zwanger"in het schermpje!!!! Dus meteen na de 2e miskraam is het weer raak!

Toch wordt die ongelofelijke blijdschap ook nu weer getemperd door het gevoel van, stel het gaat weer niet goed. Vandaar dat ik heel erg blij, maar ook heel erg bang ben.Ik ga zomteen ook het ziekenhuis even bellen, want ze wilden meteen vanaf het begin bepaalde bloedwaardes in de gaten gaan houden. SPANNEND!

Ik zag weer een heel hoop nieuwe berichtjes, die ga ik vanavond op mijn gemak even lezen. Want het hele huis staat nog op zijn kop, dus dat moet ik eerst eens even gaan opruimen. Gelukkig deze week nog vrij, dus kan ik lekker alles op mijn gemak doen en hoef ik nergens anders aan te denken dan dat ik zwanger ben en nu hopelijk echt mama ga worden....

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte!

Heel veel liefs,

Gitta

Oh lieve Gitta, wat goed zeg.
Ik kan me je onzekerheid goed voorsteleln en wel fijn dat ze je in de gaten gaan houden.

Probeer er van te genieten meid,

GEFELICITEERD!!!!!!!

Veel liefs van Po

Gitta, gefeliciteerd zeg, wat super ik was zo benieuwd. Jemig wat mooi kan me jou gevoel heel goed voorstellen. Zoals je weet zat ik vorige week ook alweer flink in spanning omdat ik het gevoel had dat het raak was. Ik ben ongi geworden maar begin nu helemaal te twijfelen of ik er wel weer vol wil gaan. Mijn vriend en ik waren er over uit er nu na 2 ongies weer helemaal voor te gaan. Maar ik ben est nog wel heel erg bang voor een 3e teleurstelling en hoe ga ik daar mee om etc. Daar komt bij dat mijn eerste uitgerekende datum aardig in de buurt komt en ja eigenlijk had ik gewoon hoogzwanger moeten zijn. Het is allemaal zo dubbel maar om nu nog meer tijd te verspelen is ook al wat. Maar het blijft moeilijk. Ik kan me jou onzekerheid dus helemaal voorstellen. Hou moed, probeer optimistisch te blijven en hou ons op de hoogte en heel veel succes. Denk aan 3x is scheepsrecht. Hoop gauw goed nieuws van je te horen.
Liefs Biate

Hoi Gitta,

Van harte gefeliciteerd!
Geniet ervan en probeer je niet te veel zorgen te maken.
Maar goed ik weet hoe moeilijk dit is, want ik ben nu zelf 5 weken en 5 dagen zwanger en het wachten (op een goede echo) duurt lang.

Groetjes, Helena.

Terug
Bovenaan