Blij en dilemma!!

A

Anoniem

Guest
Hoera ik heb mijn paasei gevonden!!!!! Gisteren was de test al licht positief, gisteravond en net waren de testen duidelijk positief!! Dus dit gaat een superweekend worden!! Heerlijk genieten van de zon, mijn gezin en de sex hihihi!!

Nu het dilemma.....
We geven zaterdagavond een feestje en je raad het al....de drank!! Ik drink geen wijn, drink meestal malibu/cassis of smirnof ice. Ik drink meestal malibu/cassis en/of smirnof ice. Wat zouden jullie doen??

Allemaal een heel fijn weekend met hopelijk veel positieve testen en veel eieren!!!
Liefs ciomama

tja ze zeggen dat drank de vruchtbaar heid beinvloed maar als je er 1 of 2 neemt kan heus niet zoveel kwaad lijkt mij! en super dat je je ei hebt gevonden meid!!!!
dus je geeft een feestje, gezellig zeg!!!!
wij gaan zaterdag de hele dag dobberen op het water van Giethoorn!!!Heerlijk zin in, ontspanning!
is vast ook niet ver bij jou vandaan hiihi!
liefssss

geniet en drink met mate.. dus zorg dat je er niet te veel van neemd..

heel veel plezier dit weekend..
en neomi85. wat heerlijk zeg.. zou ik ook wel willen heb het er gister nog met mijn vent over gehad dat we weer eens een dagje weg moesten met z'n 2en..

beide veel plezier.. en ontspanning en grote vruchtbaarheid...:)

xxx

als de mogelijkheid er is lieve angell, lekker doen!!! wij doen heel vaak dingen als gezin! en hoeft niet eens duur te zijn! fijn paasweekend!

xxx

@ neomi..dat is idd niet al te ver van hier! Ben er zelf weleens geweest, is echt zalig met dit weer dus geniet ervan!!!! Nemen jullie de kleine meid ook mee?

Ik hoef er trouwens ook niet meer dan 2 te drinken, dan begin ik al errrrrg gezellig te worden hihi!! Drink bijna nooit dus kan leuk worden!!

Liefs ciomama

Hey wat fijn!
Ik zou lekker een drankje drinken hoor, je wil niet weten hoeveel kerngezonde baby's er zijn verwekt na een avondje stappen! Hoe dan ook, doe waar jij je prettig bij voelt maar maak je niet al te druk!
Enjoy!

Lekker een drankje nemen, maar niet doorzakken. Dat is echt slecht vooral voor je partners zaadkwaliteit. Dus allebei met mate drinken. Valt echt niemand iets op!

Klus ze! hopelijk schieten jullie dit keer raak!

Terug
Bovenaan