Blij en een beetje verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Willen jullie mijn verhaaltje even lezen? Heb even een hart onder de riem nodig...denk ik...

Ik heb net ontdekt dat ik weer zwanger ben....!!!! Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar ik moet er echt nog een beetje aan wennen.
22 nov vorig jaar ben ik bevallen van een prachtdochter. Op haar hebben we een jaar moeten wachten voordat het lukte. Nu hadden we een in eerste instantie bedacht dat we het weer gingen proberen vanaf oktober.
Alleen nou had ik vorige week bedacht dat ik het liefst nog even wil wachten om dat ik net weer begonnen ben met een deeltijdstudie van 2 jaar. Iets wat ik heel graag wilde, al een jaar of 4-5. Ik vind de opleiding en supercool en hoop ook dat ik het goed ga afronden.

En nu? Nu werd ik niet ongesteld.....we waren dus wat laks omdat we wel een tweede kindje wilden, en dat wil ik ook nog steeds! Maar goed....nu is het dus eigenlijk in 1 keer raak!?!?!?
Ik ben dus nu hartstikke blij dat ik echt zwanger ben, maar ook een beetje verdrietig omdat ik dus uitgerekend ben tijdens mijn laatste tentamenweek van dit eerste schooljaar.......Daar zal ook wel een oplossing voor komen, hoop ik, denk ik.

Moet nog een beetje aan het idee wennen, maar ik denk dat ik toch wel heel blij ben!!
Groetjes,
Manon

Gefeliciteerd!!!!

met die tentamens gaat het dan helemaal goed komen hoor! je hebt een terechte reden van uitstel (als dat nodig blijkt te zijn) en daar doen ze niet moeilijk over.
Komt goed!!!!!

Groetjes Debby

Van harte gefeliciteerd!
Ik snap dat het op dit moment een beetje dubbel is, maar als je straks aan het idee gewend bent, dan komt het vast allemaal goed.
En idd, met een geldige reden kun je uitstel vragen, en dit lijkt me toch wel een hele geldige regel.
Wat is je andere dochter trouwens op een mooie datum geboren.
Sil mv Chloë (22-11-2006)

Het GEFELICITEERD!

Over die tentamens moet je je geen zorgen maken hoor. Ik was 2 weken voor de tentamens uitgerekend, maar Anne kwam veel eerder (na de tentamenweek van een periode daarvoor). En anders heb je toch altijd nog herkansingen. Niet dat dat alles is, maar je zit heus niet ineens helemaal 'klem'.
Lekker starten met de opleiding en genieten van de kleine(n).

Doei doei!

He he,

Volgens mij ga ik je toch gewoon feliciteren, dus:

Volgens mij is het kindje heel gewenst als ik dat zo lees, en wat betreft de timing, daar vind je wel weer een oplossing voor. De tentamens mag je vast uitstellen met dit als reden. En tentamens kun je altijd nog eens doen en een kindje krijgen is toch een unieke gebeurtenis.

Geniet er maar lekker van en gewoon alles op tijd regelen dan komt het helemaal goed.

Carina

Sorry , maar ik moest een klein beetje lachen toen ik je verhaaltje zag. Ik kan me zooooooo goed voorstellen dat je er helemaal niet op gerekend had dat het in één keer raak zou zijn (zo'n beetje) en dat je volkomen verbijsterd naar die test zat te kijken.

Ontzettend gefeliciteerd, want ik heb zo'n gevoel dat als de eerste schrik weg-geebt is je hartstikke blij bent!

KT

Hoi!

GEFELICITEERD  meid!! Tja, zo zie je maar weer, die wondertjes laten zich ECHT niet plannen. Wees er maar lekker blij mee, geniet ervan, ennuh, die opleiding, joh dat komt wel goed!

groetjes
Mie

Ha!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en jullie felicitaties!!

Ik ben inderdaad al weer een beetje van de schrik bekomen, en probeer me mijn kleine meisje voor te stellen als ' grote' zus! Erg grappig.
Ik ben ook een grote zus en sleepte mijn zusje vroeger overal mee naar toe. Ben heel benieuwd hoe zij het zal gaan doen....

Wist niet dat je uitsltel kon krijgen voor tentamens, met in dit geval wel een heel geldige reden

Ik heb een heel opgeblazen gevoel en net alsof ik ongi moet worden....ik denk nou bij alles terug, had ik dat toen ook? Zal wel. Moet nu al aan mijn broek trekken, en dat had ik de vorige keer echt niet! Ik ben pas zwangermode gaan dragen na 18 weken ofzo! Nou dat haal ik nu echt niet hahahaha

Zometeen naar het c.bureau, mijn meisje krijgt weer prikjes....hoop dat ze vannacht lekker slaapt, want ze is al de hele week het spoken....

Doei,
Manon

Terug
Bovenaan