Blij en een beetje verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Willen jullie mijn verhaaltje even lezen? Heb even een hart onder de riem nodig...denk ik...

Ik heb net ontdekt dat ik weer zwanger ben....!!!! Dat is natuurlijk hartstikke gaaf, maar ik moet er echt nog een beetje aan wennen.
22 nov vorig jaar ben ik bevallen van een prachtdochter. Op haar hebben we een jaar moeten wachten voordat het lukte. Nu hadden we een in eerste instantie bedacht dat we het weer gingen proberen vanaf oktober.
Alleen nou had ik vorige week bedacht dat ik het liefst nog even wil wachten om dat ik net weer begonnen ben met een deeltijdstudie van 2 jaar. Iets wat ik heel graag wilde, al een jaar of 4-5. Ik vind de opleiding en supercool en hoop ook dat ik het goed ga afronden.

En nu? Nu werd ik niet ongesteld.....we waren dus wat laks omdat we wel een tweede kindje wilden, en dat wil ik ook nog steeds! Maar goed....nu is het dus eigenlijk in 1 keer raak!?!?!?
Ik ben dus nu hartstikke blij dat ik echt zwanger ben, maar ook een beetje verdrietig omdat ik dus uitgerekend ben tijdens mijn laatste tentamenweek van dit eerste schooljaar.......Daar zal ook wel een oplossing voor komen, hoop ik, denk ik.

Moet nog een beetje aan het idee wennen, maar ik denk dat ik toch wel heel blij ben!!
Groetjes,
Manon

Gefeliciteerd!!!!

met die tentamens gaat het dan helemaal goed komen hoor! je hebt een terechte reden van uitstel (als dat nodig blijkt te zijn) en daar doen ze niet moeilijk over.
Komt goed!!!!!

Groetjes Debby

Van harte gefeliciteerd!
Ik snap dat het op dit moment een beetje dubbel is, maar als je straks aan het idee gewend bent, dan komt het vast allemaal goed.
En idd, met een geldige reden kun je uitstel vragen, en dit lijkt me toch wel een hele geldige regel.
Wat is je andere dochter trouwens op een mooie datum geboren.
Sil mv Chloë (22-11-2006)

Het GEFELICITEERD!