Blij en toch ook een beetje verdrietig

Hallo Meiden,

Gisteren is het verlossende telefoontje van het ziekenhuis geweest.....
Ze gaan GEEN kijkoperatie doen......
Ik ben van de ene kant heel blij, maar van de andere kant ook een beetje verdrietig.....
Raar he.
Ik ben heel blij dat ze besloten hebben niet te gaan kijken, dus ze hebben t idee dat t met de spuitjes moet gaan lukken......maar van de andere kant denk ik weer......hadden ze toch maar gekeken....misschien zit er toch iets..........
Ik weet ik moet zo niet denken, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.....

Woensdag heb ik eerst een afspraak met de gynacologe die me gaat uitleggen hoe en waarom..........en daarna krijg ik meteen de prikles. Wanneer ik moet gaan beginnen krijg ik dus pas woensdag te horen, maar ik denk meteen, of na me volgende ongi.....(waar ik nu net 2 dagen vanaf ben)

Ik ga ff lekker in bad........ff ontspannen, mannetje is niet thuis, dus heb lekker even t rijk alleen.

Liefs Flower

Hoi Flower,

Snap jouw dubbele gevoel best hoor. Natuurlijk hoop ik voor je dat het met spuitjes gaat lukken en mocht dat niet het geval zijn, dan kun je altijd alsnog een kijkoperatie ondergaan. Het spuiten valt wel mee, niet dat ik het gedaan heb, maar weet (als vpk'e) hoe dit gaat en het zijn maar kleine naaldjes en je spuit in de vetlaag. (ook als je in de spier zou moeten spuiten valt dit mee, maar vlg mij krijg je eerst spuitjes in de vetlaag van je buik)

Suc6 en laat je weten hoe t gaat?!

gr Jackje

Terug
Bovenaan