Blij maar onzeker.......

Zo nu bijna iedereen het weet wil ik het hier ook delen, we zijn ZWANGER!!!!!!!!!!
Superblij dat het voor ons doen zo snel is gelukt en dat op mijn 40ste hihihihi. Na drie cyclussen clomid te hebben geslikt zijn we in blijde verwachting van ons tweede kindje. Ik ben wel meer onzeker dan bij de eerste je weet nu precies wat er fout kan gaan en wat je moet missen als het fout gaat. We hebben afgelopen maandag weer echo gehad en alles ziet er supergoed uit, wat geweldig om weer te zien een klein minimensje met een mooi kloppend hartje. We zijn nu al 14 wkn en 5 dgn zwanger. Alleen onze ouders wisten het, dus best lang voor ons gehouden maar dat had ook te maken met de onzekerheid maar na maandag heb ik weer moed en hebben we velen op de hoogte gebracht, super leuk al die reacties. Wil degene die op facebook zit nog ff niet reageren daar omdat ik nog iemand in moet lichten bij wie het niet wil en ik wil niet dat ze er op die manier achter komt, thanks. Nou ik ga genieten, maar ben helemaal gerust als de vruchtwaterpunctie achter de rug is.

liefs Dianne

Gefeliciteerd! En 3 rondjes is niet slecht. Blijft natuurlijk rotzooi, maar de middelen heiligen het doel. Geniet van je zwangerschap. Het meest kritieke deel heb je achter de rug. Hoe voel je je?

Terug
Bovenaan