Blij maar tegelijk ook een beetje verdrietig

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Gisteren is het verlossende telefoontje van het ziekenhuis geweest.....
Ze gaan GEEN kijkoperatie doen......
Ik ben van de ene kant heel blij, maar van de andere kant ook een beetje verdrietig.....
Raar he.
Ik ben heel blij dat ze besloten hebben niet te gaan kijken, dus ze hebben t idee dat t met de spuitjes moet gaan lukken......maar van de andere kant denk ik weer......hadden ze toch maar gekeken....misschien zit er toch iets..........
Ik weet ik moet zo niet denken, want dan maak ik mezelf alleen maar gek.....

Woensdag heb ik eerst een afspraak met de gynacologe die me gaat uitleggen hoe en waarom..........en daarna krijg ik meteen de prikles. Wanneer ik moet gaan beginnen krijg ik dus pas woensdag te horen, maar ik denk meteen, of na me volgende ongi.....(waar ik nu net 2 dagen vanaf ben)

Ik ga ff lekker in bad........ff ontspannen, mannetje is niet thuis, dus heb lekker even t rijk alleen.

Liefs Flower

Hoi Flower,

Jeertej ik voel me gewoon schuldig als ik klaag over mijn gang naar het ziekenhuis. Vorig jaar zat ik ook vrij veel op dit forum en zag toen ook jouw naam regelmatig staan en dan nu nog steeds zoveel onzekerheid. Kan me je tweestrijd goed voorstellen. Ik kan maar een ding zeggen: blijf positief denken...

geniet van je bad en succes met alles.

Groetjes Mar.

he flower!
snap wel dat het mes aan twee kanten snijdt..
geen kijkopratie is mooi,maar je weet nog niet veel! hopelijk krijg je woensdag eindelijk meer duidelijkheid..wel fijn, dat je zo snel weer terecht kan!
heel veel succes woensdag en we horen het wel!!

he Flower, en Petra

jeetje wat naar voor je zeg die cystes het ging net allemaal weer zo goed met je echt rot!

Ik hoop zo voor je dat ze woensdag meer weten en dat die spuitjes hoe naar ook je zullen helpen met je droom te verwezenlijken hou de moed erin en doe maar even rustig aan en zorg goed voor jezelf!

Ik hoop woendag meer van je te horen/lezen oke?!!!

voor PETRA,

Hoi Petra ik ga zo je stukje lezen over dat je terug   bent van vakantie maar kon het nu niet laten om je alvast even gedag te zeggen wij zijn met Flower en Biaggi volgens mij de 'oude garde'hier op het forum en dat schept toch een band ik lees altijd jullie verhalen en leef echt met jullie mee succes hoor!!!
liefs Chili

Terug
Bovenaan