Blij maar voel me toch een beetje schuldig.

Vanochtend toch echt een positieve test. Die van moeders van moeders. Heb me zo snel mogelijk aangemeld.( moet toch even wat terug doneren) Helemaal happy natuurlijk. Maar voel me wel een beetje schuldig. Dat we zo snel (1 rondje hormonen) al zwanger van een 2e wondertje mogen raken. Terwijl er zoveel hier zijn die al veel langer wachten op hun eerste wonder. Ik krijg 6 oktober de eerste echo. Ik strooi hier eerst eens een hoop gelukssterretjes neer.

********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Toch goed gelezen onder het andere topic van jou!
Hartelijk gefeliciteerd, meis! Een tweede wondertje! Super dat het zo snel gelukt is.... En voel je niet schuldig! Voor hetzelfde geld zat je veel langer in de mmm, probeer er van te genieten! Maar dat zal vast geen probleem zijn ;)

Wat lief dat je gelukssterretjes strooit, heb er al een paar weggepakt hihi!!

Liefs Anna

Van harte gefeliciteerd, het is je van harte gegunt.
Ik heb vandaag mijn eisprong, en ik voel het vanaf gisteren al goed.
Ik heb het ook al 2 dagen onder in mijn rug.
Geniet lekker van je zwangerschap.

Liefs pxdt44

lieve supertje,
gefeliciteerd zeg.
Wat fijn dat je deze keer niet zo lang hoefde te wachten tot je zwanger bent geworden.
nu dus echt: GEFELICITEERD!
Ik wens je een goede zwangerschap!
liefs Fleur

@daycey ik voel me schuldig in de vorm dat jij en ik ongeveer tegelijk zijn begonnen. Ik een paar maanden eerder maar heb al een zoon en mag nu weer in verwachting zijn. Ik gun het een ander ook zo erg.

@pxdt44 Ik hoop echt dat het na bijna 10,5 jaar eens een keer mag gaan gebeuren. Hoop dat je wat aan mijn sterretjes heb.

@star80 Hoop dat ze werken hoor!

@fleur en Brenie bedankt! genieten zal ik zeker doen. En zeker als deze zwangerschap net zo mag gaan als de eerste.

Hey,

Maak je niet druk! Bij de een komt het eerder en wij hebben gewoon de dikke pech dat het al 25 maanden duurt voor onze eerste uk.
Misschien juist daardoor dat ik het jou zo gun, dan is jouw medisch traject niet lang dit keer! Het klinkt gek, maar mensen die zoch zwanger melden zonder traject, daar heb ik veel meer moeite mee. Zwanger met traject, die gun ik het alleen maar heel erg!
Niet dat ik het de anderen niet gun, maar dat komt harder aan...

Geniet er van, meid!

Terug
Bovenaan