Blij maar zoooooo bang....

zoooooo bang dat het weer fout gaat.......
Na mijn intieme tijd met mijn man kreeg ik lichte buikpijn onder in mijn buik, dat had ik ook met mijn mk's, maar verder nog geen klachten gelukkig maar bij alles wat ik niet hoor te voelen komt zoveel angst om de hoek kijken dat ik ervan ga huilen of heel depressief voel, Maar gelukkig kan ik ondanks mijn angsten en symptomen wel genieten van het feit dat ik zwanger ben!!!! :):)
 
ik las dat die soort pijn onder in de buik, wat lijkt op menstruatiepijn, betekend dat je baarmoeder aan het groeien is..
maar snap je gevoel, heb zelf 2 feb mk gehad, en nu angstig om te klussen, als ik naar de wc moet bidden dat er geen bloed zit, en idd met alles wat je voelt.
hoever ben jij nu?
 
heyy

ook ik herken het.. zelf ben ik nu te moe voor intimiteit met mijn vriend maar ook wel een beetje bang om het te doen. Ook ik voel constant steken in mijn onderbuik.. soms doet het echt zeer.. vandaag heb ik er veel 'last' van.
Ik ben ook iedere keer bang om naar de wc te gaan..

Heel erg dat we allen één of meerdere miskraam(en) hebben gehad, maar wel fijn dat we dat nu kunnen delen.

We gaan ervoor meiden! Het komt allemaal goed met onze ukkies:)
 
thanks
ik ben nu 4 wkn + 3 dgn, maar als mijn baarmoeder werkelijk aan het groeien is krijg ik toch weer een beetje hoop. Toch denk ik dat ook mijn darmen flink hard moeten werken en ook daarvan heb ik buikpijn maar is best moeilijk om al die pijntjes te onderscheiden.....
 
Sterkte allemaal ook ik ben weer zwanger na 2 miskramen houd moet het komt goed positief blijven ik heb de eerste week na dat ik ongi moest worden elke dag een andere test gedaan steeds bevestigen zoeken ha ha kan er nu om lachen ben nu 6+6
 
Sterkte allemaal ook ik ben weer zwanger na 2 miskramen houd moet het komt goed positief blijven ik heb de eerste week na dat ik ongi moest worden elke dag een andere test gedaan steeds bevestigen zoeken ha ha kan er nu om lachen ben nu 6+6
 
Terug
Bovenaan