Blij met het kdv!!!

A

Anoniem

Guest
Uiteraard ben ik net als jullie erg trots op mijn dreumes, maar op woensdag altijd nog net even meer.
Dan is ze de hele dag naar het kdv geweest, mijn moeder haalt haar daar op en dan eten de meiden  bij opa en oma.
Om ongeveer 18:30 uur worden ze weer thuis afgeleverd en dan kun je aan Linde echt merken dat ze op het kdv is geweest.
Dan maakt ze hele andere geluiden, is verschrikkelijk ondeugend en grappig, net of ze even wil laten zien wat ze die dag allemaal van haar vriendjes en vriendinnetjes heeft geleerd. En dat is zoooooo leuk.
Per 1 November wissel ik van werkdag, van woensdag naar de donderdag, en dan mag Linde naar een nieuwe groep.
Het kdv heet 't Kasteeltje, ze zit nu op de babygroep de Draakjes en gaat straks naar de dreumesgroep de Lakeien, erg leuk, met allemaal ondernemende kindjes.
Ik ben dan ook erg blij met het kdv, Linde gaat een dag in de week ernaar toe en vindt het er erg leuk, en wij dus ook!!!
Zijn er meer mama's die er zo over denken? of juist niet?

groetjes Daniëlle.

JAA! Het KDV vinden wij ook super. Tessa vindt het te gek, 2 dagen gaat ze er naar toe (kleinschalig) en je kunt het idd merken aan haar gedrag. Lekker druk en actief, veel geluid maken en er straalt gewoon de ondeugd af als hubbie haar ophaalt.

Ze is wel altijd doodmoe   van al het spelen (en minder slapen op het KDV) en vaak ligt ze al om 18:30 weer in bed.

En die werkjes die ze maken, daar is mama natuurlijk ook megatrots op!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

He Danielle!

Linde kruipt!! Goed zeg!!!

Hier nog een hele enthousiaste moeder over het KDV. Sophie vind het er geweldig, al die kindjes, drukte en gezelligheid. Als ik binnenkom in het halletje en bezig ben met Gijs (schoenen uit, jas uit etc), klimt zij al bijna over het hek bij de babygroep. Het is er ook zo gezellig! Lieve leidsters, leuk speelgoed en een geweldige ruimte.

En mooi meegenomen: Gijs vind het sinds Sophie er is ook nog veel leuker daar. De boeven (zoals de peuterplusgroep heet) mogen regelmatig even naar Villa Kakelbont (de babygroep) om met broertje/zusje te spelen/knuffelen. En daar maakt hij dankbaar gebruik van. Zal nog wennen zijn voor allebei als hij over 3,5 maand naar school gaat.

Maar ik ben echt alleen maar positief over het KDV.

Liefs en tot snel
Susan

Hey Danielle,

Leuk he dat ze daar zich zo lekker kunnen uitleven, lekker de hele dag spelen en eten met zijn allen. Heel gezellig.

Waar zit dat KDV van jullie? Marissa zit namelijk ook op KDV ;t Kasteeltje en zij zit bij de Elfjes. Heb zo het vermoeden dat ze naar het zelfde KDV gaan  Zij gaat altijd op woensdag.

Hoi Danielle,
Leuk dat Linde het ook zo naar haar zin heeft op het KDV. Hier nog een. Thom (net een jaar) vindt het heerlijk om te spelen met de grotere kindjes en pikt er ook vanalles op. Nu heeft hij bijvoorbeeld sinds een paar weken dat hij als hij met een speelgoed auto rijdt een brrrr-geluid maakt, heel grappig. Zo fijn als de sfeer goed is op het KDV, ben ook heel blij met de vaste leidsters die Thom heeft en laat hem dus ook met een gerust hart achter.
Groetjes Laura mv Thom

Hier nog zo'n enthousiaste KDV-fan.
M'n dochter ging er al graag naar toe en Finn is niet anders.
Hij heeft 's morgens amper nog tijd om naar me te zwaaien, zo druk is ie al bezig met bedenken wat ie wil gaan doen.
M'n dochter sliep altijd het beste op het KDV. Soms wel 4 uur achter elkaar!!
Finn niet dus en daarom komt ie 's avonds meestal helemaal uitgeteld thuis.

Ons KDV heet ook Villa Kakelbont en Finn zit bij de Bonte Koetjes in de groep.

Liefs,

Tessie

Ja hoor, hier ook super enthousiast over het kdv. Ben erg blij dat Tijs er 1 dag in de week naar toe gaat. Hij vermaakt zich er ook super en leert er veel. Hij eet en slaapt er goed vanaf de eerste keer dat hij erheen ging. En ik tref altijd een vrolijk, maar super vermoeid mannetje aan als ik hem op haal.
Ik heb nog niets negatiefs kunnen ontdekken.

groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan