Blij met mijn koopje!

Hey meiden,

Zoals jullie volgens mij wel weten, ben ik fan van de babycook. Ik heb die te leen van een kennisje (die hem zelf voor haar 3e nog wil gaan gebruiken) en moet zeggen dat ik het ding zoveel gebruik, dat ik me er niet meer prettig bij voel het ding te lenen.

Ik vind zo'n ding nieuw echt te duur. Dat heb ik er niet voor over en kan ik er ook niet aan uitgeven. Maar..... ik heb er 1 van iemand kunnen overnemen voor maar 25 euro! En hij ziet er echt nog super uit, beter dan degene die ik hier te leen heb. Ben er helemaal happy mee en kan het geleende exemplaar nu met een gerust hart teruggeven. En als ik mijn eigen babycook niet meer nodig heb, kan ik hem vast weer verkopen.

Gr Ingrid

zo dat hebje dan verdiend, wat fijn. ken het gevoel van lenen. heb hier ook de kinderwaggy quiny van de buurvrouw mogen lenen en nu is helaas wat kapot, moet ik natuurlijk laten maken maar ja is toch balen

Zo dat is pas lekker. En ook fijn dat ie van jezelf is. Is toch wat prettiger dan lenen. Voor de rest die eventueel op zoek is. Op marktplaats staan ook best wel wat voor een redelijke prijs.

Terug
Bovenaan