blij / niet blij (mayoQ, wendy, sept16)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Gisteren toch ongesteld geworden, na een hele lange periode van niets. Aan de ene kant teleurgesteld (je blijft stiekem toch hopen), aan de andere kant blij dat mijn lichaam weer wat van zich laat horen. Dus vol optimisme naar de volgende ronde!

Tijs

Hai tijs,

Ik geloof goed dat je teleurgesteld bent,verdorie!
Je lichaam heeft je goed voor de gek gehouden zeg,maar je mag eigenlijk ook een beetje blij zijn toch?
Je weet nu in ieder geval wel waar je aan toe bent he en kan weer met een goede frisse start doorgaan dat is ook voornaam toch?maar hoop wel 1 ding dat je deze ronde niet zooooooo lang hoef te wachten maar dat zal vast goed komen denk ik!!

Hou je taai,en op naar de volgende ronde maar weer!!

Groetjes Wendy

nou zeg, poging 2 dan maar.
tijs ik kan me goed voorstellen dat je nu zo een dubbel gevoel hebt. je blijft toch hopen maar aan de andere kant kun je nu lekker beginnen aan een neiuwe ronde... dat is ook mooi.
nieuwe wonde, nieuwe kansen zullen we maar denken.
stiekem ben ik wel een beetje jaloers, dag 43 en nog steeds niks te bekennen, ik wordt het nu wel een beetje beu!!!! maar ja
ga je tarwekiemoliecapsules slikken??? schijnt ook je cyclus te verkorten. We willen in ieder geval niet weer zo een lange!!!!!
hopelijk wordt het een vruchtbare ronde en kunnen we straks gezellig met zijn all naar het dec forum verhuizen
meid hou je taai enne het komt allemaal goed!!!!!!

groetjes mayoQ

Owh ik ben jaloers......dag 81 voor mij
Ik snap je dubbel gevoel helemaal hoor.
Momenteel heb ik last van een zeer aanwezige baarmoeder, als ik er op duw doet het echt pijn. Waarschijnlijk nog naweeen van dat uitstijkje van afgelopen maandag (bedankt he huisarts!!!). In plaats van mijn normale afscheiding (wit/gelig)  had ik gisteravond ineens ook wat stevigere doorzichtige afscheiding (sorry voor de details). Waar je al niet op let als je zwanger wilt worden....... Geen idee wat het betekent, maar elke verandering down there vat ik maar positief op.
Succes enne ik hoop dat de volgende ronde positief is.

Groetjes

stevige, doorzichtige afscheiding.....dat klinkt wel als het soort afscheiding van op de dag voor de eisprong. ?????????

Hallo girls,

Ga idd ook tarwekiemoliecapsules proberen (mooi scrabblewoord). Baat het niet, dan schaadt het niet, is de gedachte hierachter. Dacht ik ook zo'n supervrouw was die gelijk na 1 of 2 rondes zwanger zou zijn. Nou, zo werkt het dus niet! Gelukkig kan ik het wat beter relativeren dan in het begin en we zijn net verhuisd, wat de gedachtes ook aardig afleid. Sept16, sterkte, heb je bij je huisarts ook gelijk een bloedtest laten doen om zeker te weten van wel of niet zwanger? Dat wilde ik laten doen als ik deze week niet ongesteld zou zijn geworden.

Tijs

poging 2 dan maar weer

hoi allemaal
tijs: ik dacht ook zo een vrouw te zijn die snel zwanger zou zijn, maar ja de werkelijkheid is toch echt anders.... en dan ben ik ook gezegend met de verhalen van mijn moeder, zij was 3x getsopt met de pil en de andere maand meteen zwanger... je hoop toch dat je op haar lijkt dan...... maar nee hoor....

nou mirjam ik denk dat ik ook nog een keer ga testen, ook ik denk er hetzelfde over.

die 50ste dag komt toch dichterbij, ik had me voorgenomen dat ik dan naar de ha zou gaan maar ja,...... wat als je meteen weer terug naar huis gestuurd wordt?????? dan heb je er nog niks aan...
ben maar begonnen met tarwekiem in de hoop op een korte cyclus..... moet je wel eerst ongi worden....

meiden weer bedankt voor het lezen en tot schrijfs weer
heel veel vruchtbare groetjes mayoQ

Terug
Bovenaan