Blij nieuws in deze moelijke tijd

Lieve meiden

Dank jullie voor al het medeleven wat ik gehad heb van jullie de laatste week, het doet me zo goed dat iedereen met me meeleeft en van die lieve berichtjes van jullie krijg ik een brok in mijn keel. Echt heel erg bedankt...

Vandaag had ik een afspraak staan voor een echo. Met lood in de schoenen ben ik naar het ziekenhuis gegaan en met vleugeltjes kwam ik er weer uit! Ik heb het hartje zien kloppen en ik ben ook nog een week verder als ik had gedacht (voorzover ze nu kunnen zien)
Het is een heel dubbel gevoel: blijdschap in deze donkere dagen, maar het geeft me de kracht om door te gaan.
Over 2,5 week mag ik terugkomen voor een echo

Liefs, Sylvia

Lieve sylvia,

Meid wat ben ik blij voor je dat je kindje het goed maakt. Ik heb nog veel aan je gedacht deze week en ik heb ook met heel mijn hart gehoopt dat je kindje het goed maakt. Dat is zo belangrijk voor je in deze donkere dagen. Je hebt al zoveel verdriet op dit moment en het gevoel van nieuwe leven die jullie nog samen hebben geschept is wel een heel groot wonder.
Ik ben dan ook zo ontzettend blij voor je dat de echo goed is.
Meid hou je taai, sterkte met het verwerken en met het omgaan van je verdriet.

Namens mij in iedergeval een hele dikke knuffel.

Liefs Bibi.**

De tranen springen in mijn ogen van dit goede nieuws!! Ik ben zo blij voor je dat kan ik niet eens beschrijven. Ga je het nu ook aan zijn ouders vertellen of wacht je nog even?

Ik vind het helemaal super maar kan me heel goed voorstellen dat het allemaal heel erg dubbel is. Ik hoop echt dat je kunt genieten van deze zwangerschap en van het geweldige "kerstcadeau" wat je straks krijgt! Dat verdien je!

X F.

lieve dappere Sylvia,

Meis, wat ben ik ontzettend blij voor je dat je het hartje hebt zien kloppen zeg.

Ik hoop ook van ganser harte dat dit kindje bij je mag blijven.

Probeer er ondanks je verdriet toch van te genieten, want misschien is
juist dit kindje degene die jou het meeste kan helpen in de verwerking.

Met heel veel respect voor jou wens ik je het allerbeste toe, je verdient het.

veel liefs Hester

Lieve Sylvia
Ik heb zoveel aan jou gedacht! Ik ben zo blij te lezen dat het kindje het goed maakt. Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen! Ik hoop dat jouw kindje jou zal helpen en steunen!
Liefs
Liselotte

Ik heb het zijn ouders en tweelingzus inderdaad al verteld, het was moeilijk omdat ik ze natuurlijk niet teveel hoop wil geven...
Maar ze zijn dolblij met het goede nieuws in deze zware tijd, misschien komt er toch nog een klein Ruudje dit jaar... We hebben nu allemaal iets om naar uit te kijken!

Sylvia

lieve Sylvia,

ik vind het heel knap dat je het verteld hebt hoor, nu zijn er meer mensen die ook op een andere manier er voor je zullen zijn.

Ik neem aan dat ze weten dat je bang bent dat het weermis zal gaan?

Oh meid, ik gun je dit kindje zo, ik bid voor je dat je mag het houden hoor.

veel liefs en nogmaals sterkte.

en toch ook genieten hoor van je babytje

liefs Hester

Wat goed dat je het hebt verteld. Dit kindje is voor jullie allemaal een lichtpuntje na dit grote verlies. Ik weet dat wat ik nu ga zeggen heel makkelijk gezegd is want ik heb na 18,5 week zwangerschap nog steeds angst dat het mis gaat, maar probeer het feit dat zijn familie het nu ook weet niet als een extra verantwoordelijkheid te voelen dat het allemaal goed MOET gaan maar probeer ook vooral te genieten van het groeiende kindje in je buik. Het hartje klopt dus het grootste struikelblok heb je achter je. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we allemaal duimen en bidden (ookal ben ik niet zo gelovig) dat jouw kindje er gaat komen in december!

X F.

Terug
Bovenaan