Blij om een clyclus te hebben

Hoi allemaal,

Ik ben afgelopen september gestopt met de pil, maar ik werd niet ong. Na een verwijzing naar de gyn. bleek dat ik PCO-syndroom heb. Nu 8 maanden later blijkt dat ik gelukkig geen afwijking heb in mijn bijnieren en dat na een paar kilo gewichtsverlies mijn hormoonspiegel wat beter in balans is. Nou weet ik tenminste waar ik al die moeite voor doe. En wat denk je, een dag na deze uitslag wordt ik toch zowaar ong.!!! Nou je moet eens weten hoe blij ik hier mee ben. (voor een jaar terug had ik me dit nooit kunnen voorstellen.)
Ik hoop dat ik nu een beetje een normale cyclus krijg zodat ik kan hopen op een zwangerschap.
Ik ben blij te lezen dat er zoveel mensen met goed nieuws zijn op deze site. Proficiat!
 
Hallo Rosa,

Ik zit zelf ook een beetje met mijn cyclus, en ik ben heel erg blij dat het na zo'n tijd toch nog goed kan komen. Heel erg leuk voor jullie, en maak er zeker gebruik van!!!
Heel veel succes met klussen, en wie weet kom je de volgende maand wel met nog beter nieuws. Ik duim voor jullie!

Groetjes Vanessa
 
Hallo Rosa,

Fijn voor je dat dit in iedergeval weer goed gaat nu nog een mooie cyclus en je zit helemaal gebakken!!

succes ermee en hopelijk ben je snel zwanger!

Groeten: Chili
 
Terug
Bovenaan