Blij?

Hey meiden,
Ook ik mag me hier melden. Ik ben Ilse en ben in april 2011 mamma geworden van een mooie dochter. Nu ben ik weer zwanger. Ongepland! Ik moet zeggen dat ik er nog niet heel blij mee ben...het begint te komen, maar die omschakeling in m'n hoofd duurt me erg lang.
Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben of zijn jullie allemaal blij? En hoe gaan jullie daar dan mee om?

hey ilse,

ik begrijp je gevoel. Ik ben ook nog steeds aan het omschakelen. Mijn zoontje is nu zes maanden en ook ik ben ongepland zwanger. We schrokken ons rot! Het is nog steeds een heel raar idee dat we aan ´t eind van het jaar misschien met z´n vieren zullen zijn. Ik was vooral erg bang voor de reacties van ouders/schoonouders en familie. Dat viel alleen reuze mee en ze waren allemaal erg blij. Dat heeft mij wel geholpen om het meer te accepteren. En nu het dan ook zo is, hoop ik dat alles goed mag gaan en we een gezond tweede kindje mogen krijgen! Ik zou het nu niet meer kunnen missen.

Succes, het is en blijft een wonder!

Komt vanzelf die blijheid, daar heb je nog alle tijd voor. Neem die tijd Ook!
Wij zijn een jaar bezig geweest voor nr 2 dus ik ben enorm blij; al is zwanger zijn niet mn hobby! ;)
Van harte met ie zwangerschap!

Hey,

Ik weet hoe je je voelt. Hier hetzelfde. Ons dochtertje was 10 mnd (vorige maand). Toen ik zwanger raakte van nummer 2. Dus ik moet ook nog steeds wennen aan het idee. Deze komt ook erg ongepland.
Maar mijn man zei al, dat als je het kindje ziet groeien in je buik en straks in je armen hebt dan weet je niet meer beter.

Terug
Bovenaan