Blij!!!

Hoi dames!

Heb net even een beetje terug gelezen op ons forum..Wat hebben we toch al veel met elkaar meegemaakt/gedeeld.
Heb het gevoel jullie al jaren te kennen en dat ik alles bij jullie kwijt kan. Zo fijn!
Ben echt ontzettend blij met jullie!

xxx

Hey meis,

Wat een lief bericht en ik sluit me er helemaal bij aan!
Ik heb het gevoel alsof ik er een stel vriendinnen bij heb.
Niet verwacht dat ik zo actief zou zijn hier :)
Ik zal maar voor mezelf spreken maar ben ook blij met jou!

X

Hey Dames,

Esther je bent me net voor!
Ik wou ook een topic openen over dat ik zo blij ben met jullie!
Lekker even klagen, advies vragen, tips geven, even je verhaal kwijt kunnen. Heerlijk!!!

Ik heb ook het gevoel sommige van jullie al heel lang te kennen, we hebben natuurlijk ook wel een heel intiem en belangrijk deel van ons leven met elkaar gedeeld!

Brengt me op het volgende: misschien leuk om een keer met de mama's en beebjes afspreken????

Liefs Daan

Hey Esther,

Wat een lief berichtje!!!
Ik ben ook erg blij met jullie en had ook niet verwacht zo actief te gaan zijn hier.
Zeker omdat ik toch wel erg druk ben met 3 kids.
Maar nu Bodhi net heeft gedronken en nog even een tijdje rechtop tegen mij aanligt, kan ik heerlijk alles bijlezen en reageren.
We delen zo veel met elkaar!!

Misschien een idee om in Utrecht af te spreken met elkaar? Dat ligt toch het meest centraal,
Lijkt mij een ontzettend leuk idee!
Misschien kunnen we kijken of we daar een workshop babymassage kunnen volgen met z'n allen? En daarna lekker ergens thee/koffie drinken met elkaar? Kleintjes helemaal ontspannen en wij ook :)

Liefs Brigitte

Lijkt me ook een super leuk idee, ben erg benieuwd naar iedereen in het echt, foto's is toch net anders..
En goed plan Utrecht, dat is goed te doen met de auto of eventueel openbaar vervoer.

Liefs Kim

Hoii

Jaaa super leuk idee!
Utrecht of zwolle is voor mij ook goed te doen.
Ben naar Utrecht nog wel 2 uur onderweg maar dat heb ik er wel voor over hoor! Zolanfg we niet 's morgens om 8 uur al afspreken ;-)

Babymassage lijkt me ook leuk..maar meer ideeen zijn natuurlijk altijd welkom!
Zal er ook nog 's over nadenken.
Enig idee in welke periode we gaa afspreken?

Ergen in maart?

lfs Esther

hooooooooiiii,,

nou ben ik niet heel erg actieff op het forem maar meer op de hyves ben ik toch oook onzettend blij met jullie,, als je even wat niet meet weet,, kun je altijd bij jullie terecht:D
ontzettend bedakt daarvoor;)

lieffsss

Terug
Bovenaan